Follow Me @Charmedka

16.02.15

M. T. Majar - Hot boys

Spisovatel: M. T. Majar 
Originální název: Hot boys 
Počet stran:288
Rok vydání: 2012
Vydání originálu: 2012  
Nakladatelství: Fantom Print
Vazba knihy: Vázaná s přebalem

Hot Boys si říká skupina striptérů, kteří pravidelně přivádějí do varu návštěvnice nočního klubu Red Wolf. Jedním z nich je Chris, přitažlivý muž krátce po třicítce, který začíná být dosavadním životem unavený a uvažuje o konci striptérské kariéry.
Na jednom představení poznává fotografku Taru, která drze odolává jeho šarmu a vypracované postavě. Provokuje ho a dráždí a Chrise to k ní přes počáteční antipatii silně táhne. Snaží se ji získat, ale Tara se jakémukoliv sblížení brání. Ona jediná totiž ví, že v jejím životě je temný stín, kterému se snaží uniknout. Někdo natolik nebezpečný, že se obává o svůj život, i všech, kteří jsou jí blízcí…


Něco ke knize
Christopher si přivydělává jako striptér v nočním klubu Red Wolf. Spolu s dalšími pány pár dní v týdnu přivádí k šílenství davy žen, které pomalu omdlévají při pohledu na sexy těla. Vede v podstatě dvojí život, v klubu si nechává říkat Derek a jeho rodina, ani kolegové z normální práce netuší, jaký má vedlejšák.

Může mít každou ženu, na kterou si ukáže. Ženy mu téměř samy skáčou do postele. Pouze jedna ale odolává jeho kouzlu a vypracovanému tělu. Tara je fotografka, kterou do klubu přitáhla kamarádka slavící narozeniny. Už na první pohled je vidět, že Tara tímto opovrhuje a Chrisovi to dává jasně najevo. Jenže ani po tomto chladném setkání na ni nemůže Chris přestat myslet.

Náhoda je opět svede dohromady, Tara má ale dál odmítavý postoj, i když Chris není až takový blbec, jak si zprvu myslela. Jenže jí provází děsivá minulost..

Moje hodnocení a dojmy
Do přečtení knihy jsem se přemlouvala hodně dlouho. Strašně dlouho mi ležela v knihovně, stejně jako ostatní dvě knihy této autorky. M. T. Majar je totiž česká spisovatelka a ty já upřímně nevyhledávám. Nemám k tomu konkrétní důvod, zkrátka mě to k nim netáhne. 

Konečně jsem ale po knize sáhla a jsem ráda. I když ze začátku jsem se trochu bála, že to nevydržím číst. Kniha je psána z pohledu Chrise, kniha z pohledu chlapa je určitě zajímavá a musím říct, že je napsaná výborně.

Je ale jasné, že smýšlení chlapa bude jiné. Hned na prvních stránkách je tolik vulgarit, je fakt vidět, že kniha je z mužského prostředí. Na začátku mi to hodně vadilo, bylo to trošku moc, ale postupně jsem si zvykla a zkrátka to do prostředí knihy pasuje. Nebude to ovšem pro každého, je to lechtivé, obsahuje to i pár erotických scén, které nenechávají moc prostoru fantazii.

Autorce se opravdu podařilo skvěle dostat do hlavy opačného pohlaví, klobouk dolů. Je to zajímavé, čtivé a celkově tohle prostředí dodává knize náboj. Jedná se o román pro ženy s notnou dávkou sexappealu a okořeněný krimi zápletkou na konci.

Pokud Vás tohle téma zajímá, máte rády erotiku v knihách, tak určo knihu doporučuji přečíst. Mile mě překvapila. Je to fajn oddechovka.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat