Follow Me @Charmedka

19.01.15

Patricia Briggs - Loviště

Spisovatel: Patricia Briggs
Originální název: Hunting Ground
Série: Alfa a Omega
Díl: 2.
Počet stran: 256
Rok vydání: 2012
Vydání originálu: 2009
Nakladatelství: Fantom Print
Vazba knihy: Vázaná s přebalem

Anna Latham nikdy nevěděla, jak by mohl být život složitý, dokud se nestala vlkodlakem. A dokud se nestala družkou Charlese Cornicka, syna maroka Brana, vůdce vlkodlaků Severní Ameriky ...
Anna a Charles se účastní schůze vlkodlaků, kde Bran přednáší svoji kontroverzní tezi: že by vlkodlaci měli vystoupit na veřejnost a odhalit tak svoji existenci lidem. Ale nejvíce obávaný alfa v Evropě je zarputile proti - a vypadá to, že někdo jiný ještě víc. Když je Anna napadena upíry pomocí magie, kterou dokáží ovládat pouze vlkodlaci, musí Anna a Charles spojit své talenty a dopadnout toho, kdo je útok odpovědný, nebo riskovat, že ztratí vše …

Něco ke knize
Bran Cornick, marok vlkodlaků v Severní Americe, dospěl k názoru, že vlkodlaci by měli vyjít s pravdou ven a svojí tvář ukázat lidem. Ne každý vlkodlak ale s jeho názorem souhlasí. Svolá proto konferenci v Seatlu, které se zúčastní alfové ostatních smeček.

Samotné konference se ale Bran nezúčastní, prověří svého syna Charlese, aby ji vedl a vlkodlakům předložil návrhy a svoje plány. Na cestu se spolu s Charlesem vydává i jeho družka Anna. Nejvíce proti je francouzský alfa Jean Chastel, který je nazývám bestií z Gévaudanu a který zastrašuje ostatní. Nikdo si netroufne proti němu vystoupit.

Jean Chastel ale není jediný, kdo je proti Branovu plánu. Skupinka upírů, kteří jsou cítit magiíí, napadne Annu a s ní další vlkodlaky.


Moje hodnocení a dojmy
První díl se mi opravdu líbil, sympatické postavy, napínavý děj, zkrátka super. Od pokračování jsem čekala alespoň tu samou úroveň, možná i malinko něco lepšího. Proč by také ne, u Mercy se mi více líbily další díly.

Bohužel musím říct, že Loviště mě až tolik nechytlo. Děj je super, zajímavá zápletka, sympatické postavy, trocha romantiky. Vlastně knih má všechny předpoklady proto, aby byla skvělá. Jenže konference je plná vlkodlačí politiky. Což by nebylo tak zlé, alespoň lépe pochopíme život vlkodlaků, ale té politiky je tam tolik, že čtenáře to přestane bavit a navíc se ztrácí.

Kniha špatná není, navíc zápletka je tak zajímavá, že opravdu netušíte, kdo je hlavní padouch, mě to tedy vůbec nenapadlo. Koukala jsem s vyvalenýma očima. A doplnit vlkodlaky upíry a fae, je jasné, že Loviště bude nabité akcí a dramatem.

V knize se navíc objevuje vlkodlak, který si myslí, že je bývalý král Artuš a vlastní Excalibur, takže menší oživení děje se také koná. Já upřímně podobné legendy v knihách ráda nemám, ale zde je to bráno tak s nadsázkou a ironií Charlese, že to příběh opravdu spíše zpestřilo.

Jak jsem ale psala, kniha mě bavila méně než první díl, takže hodnotím pouze třemi hvězdičkami.

Žádné komentáře:

Okomentovat