Follow Me @Charmedka

03.01.15

Měsíční chvástačka - Prosinec 2014


Meme pořádané Judit.
Jde o to, ukázat knihy, jsme za daný měsíc získaly. Ať už koupily, dostaly darem nebo k recenzi.


Krásnou sobotu,
prvně bych Vám ráda popřála všechno nejlepší do nového roku, ať je úspěšný a vše se Vám daří. Máte nějaká předsevzetí? :)

Dnes se pochlubím pár knihami, které mi přibyly do knihovny. Sice by jste možná čekaly velikou hromadu knih, jelikož byly Vánoce, ale mám jich doma stále tolik nepřečtených, že Ježíšek přinesl pouze dvě :)
Zítra si dáme knižní hitparádu a ráda bych i sepsala nej knihy roku 2014 a možná i zklamání.


Koupené knihy
Měla bych mít zakázaný vstup do Levných knih. Také jste si všimly, kolik úžasných kousků tam teď mají? Stále další a další, furt tam mám vyhlídnuto několik knih. Tentokrát jsem neodolala knize od Sophie Kinselly, kterou zbožňuji a tahle kniha mi od ní chyběla. Podle anotace mě i zaujalo Ahoj z nebe.



Knihy darované
Pod stromečkem jsem našla Padesát odstínů šedi a k tomu ještě třetí díl. Mám doma druhý, tak už to chtělo zkompletovat. Knihy jsem si koupila za babičku, sehnala jsem je na bazaru na databazeknih.cz za super cenu, tak jsem je vzít musela.

Knihy pohromadě..

Co přibylo Vám? Našly jste něco pod stromkem? :)

6 komentářů:

  1. Ahoj z nebe má nádhernou obálku. Já jsem kníku dostala v září od bratra, ale ještě jsem se k ní nedostala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To má, také mi ale potrvá, než se k ní dostanu :)

      Vymazat
  2. Ahoj z nebe jsem si v prosinci taky koupila..a vstup do Levných knih by mi měli zakázat :D Jenže teď jsou tam fakt dobré kousky:)

    www.lucky-knizni-svet.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné přírůstky :) Ahoj z nebe jsem si taky nedávno koupila a těším se, až se do něj pustím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Sophii mám taky ráda a všechny její knížky jsme si taky koupila v Levných knihách:)

    OdpovědětVymazat