Follow Me @Charmedka

04.01.15

Knižní hitparáda - Prosinec 2014

Dnes se mrkneme na měsíční shrnutí přečtených knih a zítra budou následovat TOP knihy za rok 2014.
V prosinci jsem přečetla pouhé 4 knihy, což mi přijde opravdu málo. Navíc nevím proč, ale měla jsem za to, že jich je pět. Pak koukám a ony jen čtyři, ještě horší, než jsem myslela :D Ale měla jsem dva týdny dovolenou a během dovolené já téměř vůbec nečtu. Během Vánoc jsem spíše sledovala pohádky a vánoční filmy a kniha ležela nedotčená na stole. Sestavit hitparádu z těchto čtyř knih bylo opravdu složité.


 
Nejlepší kniha 
Let: V oblacích (R. K. Lilley) 
Proč: Přemýšlela jsem, zda jako nejlepší knihu označit let, nebo Nezbytné věci. Vyhrál Let, jelikož mě bavil od začátku do konce. Skvělý erotický román, kdy erotické scény jsou opravdu erotické a ne stupidní a vulgární. Navíc hlavní postavy jsou také velmi sympatické.
Nejhorší kniha
Probouzení (Kelley Armstrong)
Proč: Bez velkého rozmýšlení je to druhý díl Nejtemnějších sil s názvem Probouzení. Oproti ostatním tahle kniha bavila nejméně, je nejslabší.
Největší překvapení
Let: V oblacích (R. K. Lilley)
Proč: Nečekala jsem, že by kniha byla tak dobrá. Spíš jsem očekávala velkou nudu a propadák. Jsem ráda, že jsem se spletla, kniha opravdu překvapila.
Největší zklamání
Probouzení (Kelley Armstrong)
Proč: Od druhého dílu jsem čekala trošku více než od prvního. První se mi nelíbil, ale podle konce to vypadalo, že by druhý mohl být o něco lepší. Nebyl, takže jednoznačně zklamání.

Nejvtipnější kniha
Probouzení (Kelley Armstrong)
Proč: Je to divné Probouzení označovat za propadák, zklamání a nejnudnější knihu a zároveň nejvtipnější. Jenže v ostatních snad žádná větší zábava nebyla a zde aspoň má Chloe nějaké vtipné či ironické hlášky, které občas pobavily.
Nejnudnější kniha
Probouzení (Kelley Armstrong)
Proč: Já se prostě u knihy nudila, když tedy nepočítám hlášky Chloe. Děj není nijak napínavý, nevtáhne Vás do děje. Skvělý je pouze konec, ale ani ten knihu nezachrání od označení nejnudnější kniha měsíce.
Nejnapínavější kniha
Nezbytné věci (Stephen King)
Proč: Tak to je určitě Stephen King, ale to se dalo čekat. Jeho knihy miluji, od téhle jsem sice čekala něco jiného, něco trošku strašidelnějšího, ale přesto kniha byla dobrá. V krámku Nezbytné věci si každý najde něco, po čem touží, neplatí se zde penězi, ale hlavně protislužbou, nějakým žertíkem na jiného člena městečka. Tyhle žertíky vedou až k vraždám a téměř ke zničení celého města.
Nejromantičtější kniha
Ona (Carey Heywood)
Proč: Čekal na ní sedm let, sedm let ji miloval a nepřestal na ní myslet. Stejně tak jako ona milovala jeho a nikdy nepřestala. No není to romantika :)




Nejočekávanější kniha
Ona (Carey Heywood)
Proč: První díl s názvem On se mi nelíbil až tak, jak jsem očekávala. Ona je psána z pohledu Willa. Na příběh z pohledu chlapa jsem byla hodně zvědavá a na knihu se těšila.
Knižní série objevená v tomto měsíci
Let (R. K. Lilley)
Proč: Nemůžu se dočkat dalšího dílu.
Nejlepší obálka
Ona (Carey Heywood)
Proč: Je sexy a rozhodně upoutá pozornost. Mě se líbí, i když je na ní ženská.
Nejhorší obálka
Let: V oblacích (R. K. Lilley)
Proč: Tahle obálka mi nepřijde vyloženě ošklivá, ale ze všech čtyř mi přijde nejslabší. Možná by mi hezčí přišla bez mužské postavy dole.



Hrdinka měsíce
Chloe Saundersová (Probouzení - Kelley Armstrong)
Proč: Tak tohle bylo těžké a přemýšlela jsem, zda tuhle kategorii nevynechat. Mě totiž Chloe vyloženě jako hrdinka nepřijde. Ale budiž, dostala se z rukou Edisonovi skupiny, její moc stále stoupá..
Pár měsíce
Will a Sára (Ona - Carey Heywood)
Proč: Co více napsat než to, co jsem psala výše. Sedm let na sebe čekali.

2 komentáře:

  1. Vidím, že máme úplně jiný vkus na knihy. :D Asi bych nikdy ani po jedné z tvého seznamu nešáhla. Ale to nevadí, vždyť se říká - sto lidí, sto chutí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslim, ze uplne jiny ne, mas na blogu spoustu knih, co bych take cetla :)

      Vymazat