Follow Me @Charmedka

03.11.14

Měsíční chvástačka - Říjen 2014

Meme pořádané Judit.
Jde o to, ukázat knihy, jsme za daný měsíc získaly. Ať už koupily, dostaly darem nebo k recenzi.


Milé čtenářky,
přeji Vám krásné pondělí. Blog funguje tři týdny a je Vás tu krásných 15, což mě strašně těší a doufám, že další čtenáři budou přibývat a blog se bude líbit. Do teď jsem pouze překopírovávala recenze z blogu Beauty of pink, teď už se ale můžete těšit na recenze nové. Určitě bych také ráda více meme či dokonce projektů. Budu ráda, když mi napíšete, co rády čtete nebo co by se Vám líbilo.

Jinak k dnešnímu článku, přemýšlela jsem, že chvástačka úplně vynechám, jelikož mi přibyla do knihovny pouze jedna kniha, ale stejně Vám ji ukážu a prozradím, že v listopadu to bude pořádná hromádka :)


Recenzní výtisky
Tou zmiňovanou knihou je román od Tess Stimson s názvem Otevřené manželství. Kniha je úžasná a recenzi na ní najdete zde.


Co Vaše nové kousky?

Žádné komentáře:

Okomentovat