Follow Me @Charmedka

04.11.14

Knižní hitparáda - Říjen 2014

Vůbec netuším, kdo tuhle rubriku vymyslel, ale všimla jsem si jí hned u několika blogerek, jako první mě ale asi upoutala u VeEee. A jelikož tuhle hitparádu ráda čtu, rozhodla jsem se, že ani na mém blogu nebude chybět. Na předchozím blogu jsem měla pouze přečtené knihy za daný měsíc, díky hitparádě je ale asi vynechám. Jedině kdyby byl zájem i o ně, tak budou oba články.

V říjnu jsem přečetla pouhých pět knih, kvůli dovolené jsem se trochu zasekla a celých pět dní nevzala knihu do ruky. Doufám, že listopad bude mnohem bohatší a já se zas trochu hnu. Navíc mi přijde, že z těchto knih se hrozně špatně sestavuje hitparáda.



 
Nejlepší kniha 
Otevřené manželství (Tess Stimson) 
Proč: Tohle je dokonalá kniha. Dva manželské páry, jejich život okoření vzájemná sexuální přitažlivost. Kniha je plná sexu, kam se na ní hrabe kdejaký erotický román. Ale Kniha má ale i hlubší význam, kde je nějaká hranice mezi pobavením a nevěrou a lze dodržet vůbec pravidla, která jsou stanovená. Prostě dokonalá kniha.
Nejhorší kniha
Dotkni se temnoty (Karen Chance)
Proč: Kniha je hrozně matoucí, přeskakování z přítomnosti do minulosti, hromada jmen a já se šíleně ztrácela. Vůbec mě kniha nebavila a já se do čtení nutila.
Největší překvapení
Otevřené manželství (Tess Stimson)
Proč: Jak jsem už psala výše, kniha je skvělá a mnohem lepší, než jsem čekala.
Největší zklamání
Dotkni se temnoty (Karen Chance)
Proč: Od knihy jsem očekávala docela hodně, má slušné hodnocení a téma duchů také vypadalo skvěle, ale jak už jsem psala, nebavila mě.

Nejvtipnější kniha
Úspěšná smolařka ve velkoměstě (Meg Cabot)
Proč: Druhý díl se série o úspěšné smolařce mě bavil asi nejvíce a přišel mi nejvíce zábavný. Ovšem bylo docela těžké knihu vybrat, Lizzie mi nesedla, ale pár vtipných momentek kniha má.
Nejnudnější kniha
Dotkni se temnoty (Karen Chance)
Proč: Kniha mě prostě nechytla, do čtení jsem se nutila a po dlouhé době to byla kniha, kterou jsem měla chuť odložit.
Nejnapínavější kniha
Dotkni se temnoty (Karen Chance)
Proč: Možná si to trochu protiřečí s předešlým zařazením. Dotkni se temnoty je nejakčnější, ale zároveň nejnudnější knihou. Sice mě nebavila, ale to nic nemění na tom, že akce je zde ze všech knih nejvíce a boj mezi upíry, mágy a dalšími bytostmi si zkrátka o pořádnou akci říká.
Nejromantičtější kniha
Úspěšná smolařka se (asi) vdává (Meg Cabot)
Proč: Tohle je jasná volba už jen podle názvu. Třetí díl smolařky plný šití svatebních šatů a na začátku každé kapitoly rady pro nevěstu.




Nejočekávanější kniha
Otevřené manželství (Tess Stimson)
Proč: Otevřené manželství jsem dostala od Domina a dlouho se na ní těšila.
Knižní série objevená v tomto měsíci
Dotkni se temnoty (Karen Chance)
Proč: Série jsem v tomto měsíci objevila rovnou dvě. Smolařku a Cassie Palmer, jelikož smolařku mám ale už přečtenou, tak sem zařadím právě Cassie a doufám, že další díly budou mnohem lepší.
Nejlepší obálka
Úspěšná smolařka se (asi) vdává (Meg Cabot)
Proč: Romantická, jemná. Mě se zkrátka líbí nejvíce.
Nejhorší obálka
Úspěšná smolařka (Meg Cabot)
Proč: Tahle obálka je jednoznačně nejošklivější a celkově ji považuji za hodně nepovedenou, vůbec se mi nelíbí a připomíná mi spíše obálku románku pro dívky než románu pro ženy, dvě slečny se mi tam nelíbí.



Hrdinka měsíce
Cassie Palmer (Dotkni se temnoty - Amanda Grey)
Proč: Bez debat Cassie, vidí budoucnost, postupně v sobě objevuje další schopnosti kvůli kterým jí jde o život, ale drží se. I když kniha celkově nudná, Cassie jsem si oblíbila. Je odvážná a ironická, to já můžu.
Pár měsíce
Lizzie a Luke (Úspěšná smolařka - Meg Cabot)
Proč: Setkání Lizzie a Luka mi přišlo romantické, zábavné a já doufala, že se spolu dají dohromady a i když jsem během čtení na Luka měnila názor, v této knize se mi jako pár líbili.

Žádné komentáře:

Okomentovat