Follow Me @Charmedka

23.10.14

Lauren Kate - Vytržení

Spisovatel: Lauren Kate  
Originální název: Passion
Série: Andělé
Díl: 3.
Počet stran: 304
Rok vydání: 2012
Vydání originálu: 2011
Nakladatelství: Knižní klub
Vazba knihy: Vázaná s přebalem
Ve třetím dílu série Andělé se dál odvíjí příběh Luce a Daniela. Luce s jistotou cítí, že někde v jejích minulých životech se skrývá něco – nebo někdo –, co by jí mohlo pomoci v tom současném. A tak se vydá na nejdůležitější pouť tohoto života: vrací se napříč věčností, stále hlouběji do minulosti, a stává se svědkyní svých dřívějších vášnivých vztahů s Danielem. S jediným cílem – najít klíč, který odemkne jejich lásce dveře do budoucnosti.

Něco ke knize
Na konci druhé dílu Luce vstupuje do Hlasatele, má pocit, že musí od všeho utéct, sama zjistit, co všechno je pravda a hlavně, zda láska s Danielem je opravdu skutečná a jak zlomit jejich kletbu. Za ní se vydává Daniel, aby Luce je vždy krok napřed. A netuší, že zásahy do minulosti mohou změnit budoucnost.

Luce se jako první ocitá v Rusku, kde zuří 2. světová válka. V každé zemi, kde se ocitne je poblíž její minulé já a Daniel. Zažívá minulost, lásku s Danielem, ale i vlastní smrt. Vždy je blíž k odpovědím, ale něco ji stále uniká. Zažila tolik životů, jednou je služka, jindy zas namyšlená bohatá slečinka. Tolik životů a lásky s
Danielem, ale i bolesti a slz a smrti a to stále dokola. Během své cesty se společní s ní v Hlasateli objeví
něco, ji tvrdí, že může být její průvodce a naučit ji pár věcí. Luce zpočátku váhá, ale nakonec kamennému stvoření uvěří a vydává se na další cesty.

Moje hodnocení a dojmy
Třetí díl se opět velmi povedl. Luce cestuje z jednoho času do druhého, v žádném se nezdrží nijak dlouho, jelikož vždy přichází chvilku před svou smrtí. Ovšem i tak její minulá já byla dobře popsána a jiná doba, kdy se ocitá například ve 2. světové válce byla napínavá. Když se ale v knize objevil Bill, průvodce v Hlasateli, vypadalo to jak..Já nevím, přišlo mi to lehce přehnaný, taková Alenka v říši divů. Bill je kamenná socha, co jsem pochopila, chrlič, kterého vidí jen Luce a Andělé. Nepochopila jsem, proč mu Luce věří, jak vůbec může. Na druhou stranu ji pochopit lze, prostě potřebuje důkaz, že její láska je skutečná, osudová a že všechna ta bolest za to stojí, proto se chytá každého stébla. 

Během svého cestování ji dochází, že s Danielem si jsou opravdu souzení, že on vždy silně trpí, když ona umírá v plamenech, pak se ale objeví něco a ona potřebuje další a další důkazy. U druhého dílu jsem psala, jak jsem si Luce oblíbila, že vůbec není hloupá a naivní a docela přemýšlíš, ovšem tady byla párkrát na facku, kolikrát se neovládla a do minulého života zasahovala.
Kniha ale přesto byla čtivá a bavila mě. Série mě velmi překvapila a já jsem ráda, že jsem se na ní vrhla a posledního dílu se nemůžu dočkat, jsem zvědavá, jak to celé dopadne. Po přečtení třetího dílu Vám v klidu sérii doporučím, stojí za to.

Žádné komentáře:

Okomentovat