L. J. Smith - Vzkříšení | RC review

Díl: 14.
Počet stran: 384
Rok vydání: 2013
Vydání originálu: 2012
Nakladatelství: Fragment
Vazba knihy: Brožovaná
Nový školní rok na univerzitě začíná pro Elenu opravdu skvěle - život se Stefanem je krásnější než kdy dřív, všechny své přátele má kolem sebe a vypadá to, že i Damon se konečně změnil. Když se však začnou z kampusu školy ztrácet studenti, rychle se šíří panika. Všichni včetně Eleny jsou ve velkém nebezpečí. Podaří se jim ochránit jeden druhého? Zlo je všudypřítomné a může zaútočit odkudkoli a na kohokoli...

Na začátku knihy se objeví tam, kde jsme skončili v předchozím díle, tedy v kampusu školy. Všichni měli za to, že se jim podařilo porazit Ethana, takže se zaměřují na zbytek přeměněných upírů, kteří ohrožují zdejší studenty. Ethanovo tělo ale zmizelo a už je pozdě. Ethan vzkřísil toho nejhroznějšího z Prvorozených, Klause. Který se chce pomstít, má spadeno na Elenu ať to stojí kolik životů chce.

Elena se snaží probudit svoje síly Strážkyně, které by jí mohly pomoci v boji proti Klausovi. Když se jí to povede, vrchní  Strážkyně jí zadá její první úkol na Zemi. Klaus ale není tím, před kým má Elena ostatní chránit.. K boji proti Prvorozenému se přidá i smečka vlkodlaků vedená Zanderem.

Čtrnáctý díl, nemůžu tomu uvěřit. Nechápu, že jsem se dokázala dostat až sem, zvláště, když některé díly byly katastrofální. Sérii mám ale rozečtenou, předchozí díl byl navíc skvělý a tak čtu dále a doufám, že není nekonečná. Ale vypadá to, že je. Tenhle díl mohl být klidně poslední a ony jsou další díly, nechápu.

Jak jsem psala, třináctý díl byl jeden z nejlepších, vlastně úplně nejlepší. Tenhle nebyl o tolik horší, četlo se to dobře. Každá kapitola byla čtivá, nenudila jsem se. Kniha obsahovala spoustu napětí, akce a zápletek. Přesto ale trošku poklesla. Začala jsem také znovu sledovat seriál a opravdu se to hodně odlišuje. V seriálu zbožňuji Caroline a ta v knihách téměř není, jen zmíňka..

Příjemně mě překvapily postavy. Elena dospěla, konečně už ví, co chce a za to jsem hrozně ráda. Předtím mě akorát rozčilovala svojí nerozhodností. Vybrala si a stojí si za tím. Bonnie také vyspěla, není ukňouraná, ale naopak se z ní stává silný článek týmu. Posila v podobě vlkodlaků byla fajn. Díky bohu, že se jedná pouze o vlkodlaky a ne nějaké liškodlaky a podobné potvory, které byly v předchozích dílech.
Rozuzlení zápletky a konec? Dávám palec nahoru.

Moc děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku.