Follow Me @Charmedka

10.10.14

L. J. Smith - Soumrak | Mini recenze

Spisovatel: L. J. Smith 
Originální název: The return: Nightfall - Part II
Série: Upíří deníky
Díl: 6.
Počet stran: 360
Rok vydání: 2011
Vydání originálu: 2010
Nakladatelství: Fragment
Vazba knihy: Brožovaná
Temnota se šíří městem. Damon, který býval vždy lovcem, se sám stává kořistí - obětí zlomyslného stvoření, které dokáže ovládnout jeho vůli a které netouží pouze po Elenině krvi, ale přímo po její smrti. Starý les zabydlují podivní krvelační hmyzí tvorové a stromy ožívají vlastními zlovolnými úmysly.



Stefan zmizí ve Starém lese. Město terorizuje Malach, napadá sice především dívky, ale Damon se tomu taky nevyhne. Z flegmatického Damona se stává mnohem horší osobnost, posedlost Malachem je hodně silná na upíra jako je Damon.

Za uvěznění Stefana a terorizování města můžou sourozenci Šiniči a Misao. Co jsou zač a o co jim vlastně jde?

U šestého dílu jsem si už myslela, že si autorka dělá srandu. Asi si  myslí, že použila doted málo nadpřirozena, tak přidává další a další. Kniha působí už neskutečně přehnaně, což mi strašně vadí a hodně u mě klesla, daleko víc než předchozí díly a to jsem myslela, že horší to snad být nemůže.

Caroline, která představuje ještěrku a leze po stěnách? Radši nekomentovat. Ani sourozenci Šiniči a Misao se mi nelíbí. Celá kniha je jedna velká blbost, která vůbec neměla vyjít. Pokud jste si oblíbili Stefana, bohužel Vás zklamu, v tomto díle se téměř neobjevuje.

Žádné komentáře:

Okomentovat