Julie Cross - V pasti | RC review

Díl: 2.
Počet stran: 336
Rok vydání: 2014
Vydání originálu: 2013
Nakladatelství: Fragment
Vazba knihy: Brožovaná
Jackson Meyer dokáže cestovat časem. Změnil tak minulost a zachránil život své životní lásce Holly. Stal se agentem tajné divize CIA nazvané Bouře. Jackson a jeho kolegové se dostanou pod palbu nepřátelské divize CIA Oko. Jackson zjišťuje, že svět kolem něho se změnil. Někdo ví o jeho vztahu s Holly vymazaném z minulosti a hodlá toho maximálně využít. Jejich životy se opět ocitají v nebezpečí…

Jackson se rozhodl opustit svojí lásku Holly, aby jí zachránil život, vymaže minulost, takže Holly ho vůbec nezná. Stává se agentem organizace Bouře. Spolu s dalšími agenty ho čeká náročný výcvik a jedna mise v Německu se vymkne kontrole. Proti Bouři stojí Oko, což je skupinka enečů, cestovatelů časem, kteří chtějí Bouři vyřídit a enečů je stále víc a víc. Při další misi jsou vysláni do new Yorkeru, kde se opět potkává s Holly. Někdo o Holly ví a snaží se jí použít proti němu. Dokáže ji Jackson znovu zachránit?

Na začátku knihy jsem byla hrozně ztracená a bohužel jsem se nedokázala najít ani na konci. Kniha je samá akce, napětí, uznávám, že v tomhle možná lepší jak první díl. Ale pro mě to bylo strašně zmatený. Úplné skoky, poloskoky, thomasovský skok. Minulost, přítomnost, budoucnost. Nebyla jsem schopná pochopit, kdy Jackson vytvořil novou časovou linii, kdy se pouze dostal do minulost a kolikrát jsem ani nepostřehla, kdy se vrátil zpět do přítomnosti. Těch teorií už bylo hrozně moc.

První díl se mi líbil, bylo to něco nového, ale tenhle, mě tááák strašně nudil, většinu knihy jsem nebyla schopná se začíst a vnímat o čem čtu. Najednou jsem si pak uvědomila, že vůbec nevím, co se na posledních stránkách dělo a byla jsem neustále mimo. Rozhodně Vás od knihy neodrazuji, jen mě vůbec nesedla a přišla mi až moc "teoretická". Byla to samá hádanka, otázka a pro mě jeden velký zmatek.

Moc děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku.