Erin Watt - Papírová princezna | RC review

Díl: 1.
Počet stran: 336
Rok vydání: 2024
Vydání originálu: 2016
Nakladatelství: Baronet
Vazba knihy: Vázaná s přebalem
Tihle Royalové vás zničí! Ella Harperová se v prvé řadě snaží přežít. Spolu se svou přelétavou matkou se celý život stěhovala od města k městu, bojovala o přežití a věřila, že se na ni jednoho dne usměje štěstí. Po smrti matky ale Ella zůstala sama. Dokud se neobjevil Callum Royal. Vytrhl Ellu z chudoby a odvezl ji do svého sídla, za pěti syny, kteří ji nenávidí. Bratři Royalové jsou jeden přitažlivější než druhý, ale nikdo ji nepřitahuje tak jako Reed Royal, jenž je však odhodlaný poslat ji zpátky do slumů, ze kterých vzešla. Reed o ni nestojí. Prohlašuje, že Ella mezi Royaly nepatří. Možná má pravdu. Bohatství a luxus. Intriky a lži. Nic podobného Ella ještě nepoznala, a jestli má v paláci Royalových přežít, bude se muset naučit, jak být jednou z nich a zůstat přitom sama sebou.

Série Royalové není žádnou novinkou, Papírová princezna vyšla poprvé před osmi lety a moc dobře si pamatuji popularitu a oblíbenost této série. Nemůžu říct, že by mě úplně lákala, předpokládala jsem, že se bude jednat více o takový pubertální příběh, avšak přiznávám, že často se nechám recenzemi nálakat. A protože letos vychází dotisky, konečně jsem se k ní dostala.

Ella Harperová je mladá sedmnáctiletá studentka, která nedávno přišla o matku, otce nezná a jiné příbuzné nemá. Aby neskončila v dětském domově, snaží se přežít ve světě dospělých, vydělává si tak, jak samotná holka může, večer u tyče...

Vše se změní v den, kdy do školy přijde Callum Royal, velmi mocný a bohatý muž, jenž tvrdí, že je Ellin opatrovník a odveze ji na své sídlo. Ella touží jen studovat a přesně to ji Callum nabízí, domov, studium a pravidelné peníze. Má to ovšem háček, pět bratrů Royalových, kteří Ellu nevidí rádi, naopak svou nenávist dávají najevo od prvního okamžiku.

Royalové jsou do jednoho sexy, svalnatí, vlivní...Má Ella šanci v této společnosti přežít?

Wow, tohle bylo skvělý. Už od prvních stran jsem se neskutečně začetla, autorky (pod pseudonymem Erin Watt se skrývá Elle Keneddy a Jen Frederick) píšou neskutečně čtivě. Nebudeme si nalhávat, že by příběh byl nějak originální a nabídl kvalitní a inteligentní literaturu, to vůbec, ale pokud patříte mezi fanoušky podobných žánrů, tak zaručuji, že se bude kniha líbit.

Je to kniha plná intrik, peněz a samozřejmě i drog a nechybí erotické napětí, což při prvním popisu všech bratrů automaticky očekáváte. Některé scény jsou peprnější a občas i vulgárnější, ale vůbec to neruší, jsou skvěle napsané a svým způsobem i nevinné, není to taková ta prvoplánovaná erotika.

Postavy jsou super vykreslené. Ač Ella neměla jednoduchý život, není ufňukaná, zvládá být nad věcí a jedná se o moc sympatickou hrdinku. To samé bratři Royalové, kolem nich je ještě mlha plná tajemna, takže moc nevíte, zda je považovat za klaďase, nebo si raději držet odstup. Navíc všichni působí starším dojmem, vůbec nemáte pocit, že čtete o středoškolácích, což je za mě obrovské plus.

Za sebe moc doporučuji a nemůžu se dočkat, až se dostanu k dalším dílům.

Moc děkuji internetovému knihkupectví knihcentrum.cz za poskytnutí recenzního výtisku.
Knihu si můžete zakoupit zde.