Follow Me @Charmedka

03.03.24

Měsíční chvástačka - Únor 2024

Krásný březen!
Zatím to tento rok vypadá hodně bídně, celkově rok nezačal úplně nejlépe, pořád se kolem mě něco děje a není to nic příjemného a když se mrknu na knižní téma, tak se také moc nedaří. Za únor jsem přečetla pouhé dvě knihy, na třetí jsem se sekla tak, že u ní zůstanu asi i celý březen a to je přitom můj milovaný King, ale nějak to nejde.

Knihy vyhrané

Ovšem po delší době se mi povedlo vyhrát knižní balíček. Jsou to knížky, které bych si asi sama nekoupila, ale o to více jsem zvědavá a říkám, si, že třeba najdu poklad. Dej mi své jméno je populární kniha s výborným hodnocením a ač nejsem moc na české autory, tak na horor Tenkrát v Texasu se dost těším.


Daří se Vám čtení?
Pořídili jste si nějakou knihu?

Žádné komentáře:

Okomentovat