Follow Me @Charmedka

07.02.24

Měsíční chvástačka - Leden 2024

Jak se Vám dařilo odolávat výprodejům? Například na Dobrovském jsou zas super slevy a na hezké tituly a myslím, že i booktook měl povedený výprodej. Já jsem něco do košíku naházela, ale nakonec nekoupila.

Snažím se odolávat, protože doma mám spoustu nepřečtených knih a když už nákupy, tak bych se ráda zaměřila spíše na díly ze sérií, abych se v nich hnula a zkompletovala. Přece jen tu ale dvě knížky mám.

Recenzní výtisky

Po delší době jsem se domluvila opět s knihcentrum.cz, se kterým mám dlouholetou spolupráci. Vybrala jsem si k recenzi Devátý spolek, který jsem hodně vídala, ale recenze nečetla, takže mě docela překvapilo, že se jedná o duchařinu, ale více si povíme v recenzi, jsem teprve na začátku.


Knihy darované

Od kamarádky jsem dostala Žert, což je pro mě naprosto neznámá kniha, ale vypadá moc dobře, tak jsem zvědavá, navíc thrillery já fakt můžu.

Co přibylo v knihovně Vám?
Jaký žánr čtete nejvíce?

Žádné komentáře:

Okomentovat