Follow Me @Charmedka

01.08.23

Měsíční chvástačka - Červen - červenec 2023

Půlka prázdnin pryč, navíc poslední dny má počasí do léta hodně daleko, bazén jsem třeba využila jen jednou. Sice ty třicítky nejsou nic moc, ale tohle podzimní počasí je snad ještě nešťastnější.

Co se týče nových knih, tak tu mám pár recenzních výtisků. Ocelot v poslední době chrlí jednu parádní novinku za druhou, fakt zajímavé kousky. Šest rudých jeřábů jsem již přečetla, na blogu najdete i recenzi, naprosto dokonalý retelling Sedmera krkavců. Dcera měsíční bohyně mi přišla před pár dny, je to docela bichlička, s nádhernou obálkou, tak jsem zvědavá. Za obě knihy děkuji megaknihy.cz.

Z knihcentrum.cz mi přišel Hřbitov, což je kniha zaměřená na případy Eda a Lorraine Warrenových, což jsou známí démonologové. Pokud patříte mezi jejich fanoušky, tak je kniha moc fajn, i když narovinu říkám, že Démonologové mě bavili více.


Máte rádi rettelingy?
Znáte některou knihu?

Žádné komentáře:

Okomentovat