Follow Me @Charmedka

27.05.23

Carole Matthews - Čokoládové nebe | RC review

Spisovatelka:
Carole Matthews
Originální název: The Chocolate Lover`s Diet
Série:
Čokoládový klub
Díl: 2.
Počet stran:
344
Rok vydání:
2023
Vydání originálu:
2007
Nakladatelství:
Cosmopolis
Vazba knihy: Brožovaná

Lucy věřila, že bude s Aidenem šťastná, dokud je smrt nerozdělí. Nepočítala ale s cizí ženou v jeho posteli. Není však jediná, kdo má problémy. Autumn má představit snobským rodičům svého úžasného přítele, který ale vypadá trochu jinak, než by čekali. Nadiin manžel přísahá, že přestal hrát hazardní hry, jenže ona mu prostě nemůže věřit.

A Chantal doufá, že se jí podaří zachránit manželství. Jak má ale vysvětlit manželovi, že sice konečně čeká dítě, které chtěl, ale možná ne s ním?

Všechny dámy z Čokoládového klubu budou potřebovat hodně čokolády, aby zvládly výzvy, které mají před sebou...


Ač se mi první díl moc nelíbil, byl pro mě spíše zklamáním, tak jsem se překvapivě do pokračování pouštěla poměrně s nadšením a doufala, že tentokrát se opravdu ocitnu v čokoládovém nebi.

Kniha pokračuje vlastně tam, kde skončil první díl. Chantal se snaží zachránit manželství, ale manžel ji nedokáže odpustit její nevěry a problémů stále přibývá, takové těhotenství a nejistý otec je hodně velký průšvih. Nadia je se svým synkem odstěhovaná u Chantal a doufá, že manžel přestane hrát a prohrávat jejich peníze.

Autumn je zamilovaná, ale není si jistá, jak na nového přítele zareagují rodiče a k tomu bratr, který stále jede v drogách. A Lucy? Ta naprosto pokazila vztah s Idolem a nechá se nalákat náručí svého nevěrného ex.

Vypadá to, že všem ženám se hroutí celý svět a vlastně je to tak. Každá z hrdinek řeší docela velké rodinné problémy.

Líbí se mi, že vlastně nenáročná a oddechová knížka v sobě skrývá i životní dramata, se kterými se může některá čtenářka sama ztotožnit. Až teda na Lucy, s tou podle mě nesouzní nikdo, její postava a její nápady jsou hodně ujeté a naprosto iracionální.

Ne každý problém spraví čokoládový dort, nebo pralinka, ale právě čokoládová pohotovost, během které se všechny čtyři ženy scházejí v čokoládovně, všechny strasti zmírní. A to neuvěříte, s jakou vášní si dokáží vychutnat chuť čokolády na jazyku.

Jak jsem s prvním dílem bojovala, tak pokračování jsem si už zvládla užít. Věděla jsem, do čeho jdu, počítala jsem s tím, že bývá příběh hodně přitažený za vlasy a byla jsem s tím pohodě. I přes závážná témata, která hrdinky řeší, nečekejte žádný inteligentní a náročný příběh a budete spokojeni. Navíc v knize najdete i pár čokoládových receptů, což je milé.

Moc děkuji internetovému knihkupectví knihcentrum.cz za poskytnutí recenzního výtisku.  
Knihu si můžete zakoupit zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat