Follow Me @Charmedka

04.03.22

Měsíční chvástačka - Leden - Únor 2022

Sice jsem se rozečetla, ale snažím se nové knihy moc nekupovat, nesyslit a spíše se zaměřit na starší kousky. Je ale pravda, že když se podívám na knihy, které se chystám číst, tak se nejedná úplně o kousky, které leží roky a čekají, ale jsem spíše u těch novějších.

Za poslední dva měsíce tu mám jeden recenzák, jednu adoptovanou knížku a udělala jsem menší, moc výhodnou objednávku u Dobrovského.

Knihy koupené

Určitě doporučuji u Dobrovského Dobroblešák, dají se tam koupit skvělé kousky a kolikrát za pár korun. Teď tam bylo hned několik knížek, které mě zaujaly, nebo jsem měla na wishlistu, tak jsem neodolala a celá objednávka mě vyšla kolem dvou stovek.


Knihy darované

Tři hodiny v zoo se mi líbily snad v nějakém výprodeji, kamarádka ji dostala jako dárek k nákupu a protože ji nelákala, tak jsem ji s radostí atoptovala. Mělo by se jednat o trhiller, kdy se matka s dítětem skryje v zoo před střelci.


Recenzní výtisky

Z megaknihy.cz jsem si vybrala aktuálně velmi populární knihu a to Neviditelný život Addie LaRue. Bože, to je taková krása, já jsem z knihy úplně nadšená, jsem dojatá, rozpolcená. Tohle si musíte přečíst, překrásná knížka.


Koupili jste si nějaké knížky?
Koukáte na Dobroblešák?

Žádné komentáře:

Okomentovat