Follow Me @Charmedka

19.07.21

Lindsey Kelk - Navždy družičkou

Spisovatelka:
Lindsey Kelk
Originální název: Always the Bridesmaid
Počet stran: 312
Rok vydání: 2017
Vydání originálu: 2015
Nakladatelství: BB art
Vazba knihy: Vázaná s přebalem

Maddie Fraserová se nikdy nedrala dopředu, spíš se držela v pozadí: mladší sestra oblíbence Dana, pravá ruka šílené Shony, bývalka workoholika Sebastiana a teď také dívka, která stojí mezi znesvářenými nejlepšími kamarádkami.
Lauren právě oznámila, že se bude vdávat – a Sáře sdělil manžel, že se s ní chce rozvést. Maddiino
u prací je zařizovat oslavy, ale nic v dosavadní kariéře ji nepřipravilo na tuhle prapodivnou kombinaci plánování a skutečného utrpení. Zpráva, že se její bývalý přítel stal otcem, je poslední kapkou. Zatímco v časopisech ženám radí, ať zaberou, chtěla by raději všechno prospat. Ale ať se to Maddie líbí nebo ne, čekají ji změny. Tahle dospělá družička už není v pozadí, ocitá se uprostřed pódia a musí se vyrovnat s důsledky…



Lindsey Kelk jsem si moc oblíbila, svým stylem psaní mi připomíná tolik milovanou Sophie Kinsellu. Jejich knihy a humor jsou si hodně podobné. Posledně jsem četla ovšem sérii Dívka, která mě moc nezaujala, s prvním dílem jsem dost bojovala, přesto jsem se na knihu Navždy družičkou těšila.

Maddie je třicátnice, která stále čeká na toho pravého, pracuje jako organizátorka oslav a pro své přátelé udělá první poslední a právě nyní uvízla mezi dvěmi svými kamarádkami. Lauren dostala prsten a bude se vdávat, naopak Sára stojí před rozvodovým řízením.

Co mě na knize moc bavilo, tak příběh byl obohacen o zápisky družičky, které byly štiplavě upřímné, ironické a fakt jsem se u nich zasmála. Možná bych to dokonce přirovnala k humoru Bridget Jones.

Kniha je teda hodně předvídatelná a vlastně nenabízí nic originálního v tomto žánru, ale jako příjemná oddechovka v létě k vodě je to ideální volba.

Jediné, co mi občas vadilo, tak vulgarismy, které vycházely z úst hlavních hrdinek, mě to ruší. Je ovšem možné, že za to může překlad, přece jen ta čeština je hodně bohatá a v originále to tak zlé ani nebude.

Pokud máte rády tento typ knih, tak určitě ale doporučuji, za mě lehce lepší průměr, co se týče Lindsey Kelk. Na sérii I Heart to nemá, ale zas rozhodně lepší než Dívka.

6 komentářů:

  1. Moc pěkná recenze. :) Není to kniha, po které bych asi hned šáhla, ale po tvé recenzi, pokud se mi namane, tak si ji i ráda přečtu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám autorku taky ráda. Četla jsem od ní tři knihy ze série Navždycky a všechny byly moc fajn. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Od ní mám pár knih, ale zatím jsem se k nim ještě nedostala. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat