Follow Me @Charmedka

08.07.21

Agnés Martin-Lugand - Štěstí na dně silné kávy | RC review

Spisovatel:
Agnés Martin-Lugand
Originální název: Une Évidence
Počet stran: 456
Rok vydání: 2021
Vydání originálu: 2019
Nakladatelství: Motto
Vazba knihy: Vázaná s přebalem
Jediným mužem v životě Reine měl zůstat její dospívající syn Noé. Vše ale změní služební cesta, která ji zavede do pirátskými legendami opředeného města Saint-Malo. Ve firmě dovážející kávu, čaj a koření potká muže, který v ní opět probudí lásku. Ale také toho, který ji před lety připravil o všechny iluze. Reine svého syna vychovala v jedné velké lži. Teď musí nést následky svého rozhodnutí a získat zpátky přízeň těch, kteří se od ní odvrátili.



Když u nás před lety vyšla knížka Šťastní lidé čtou a pijou kávou, okamžitě mě zaujala a jako knihomola se slabost pro dobrou kávu mě rozhodně nenechala chladnou. Bohužel kniha mě strašně zklamala a i když frncouzské autorce od té doby vyšlo u nás hned několik dalších knih, k žádné jsem se doposud nedostala, až nyní dostala spisovatelka opět šanci.

Štěstí na dně silné kávy je letošní novinkou, která opět láká na překrásnou obálkua a pozitivní název, i když pouze v našem českém překladu, v originále se jedná o úplně něco jiného, něco jako Důkaz tak dobře prostě nezní.


Celou recenzi a to, jak se mi kniha líbila, se dočtete zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat