Follow Me @Charmedka

04.12.20

Měsíční chvástačka - Říjen - listopad 2020



Meme pořádané Judit.
Jde o to, ukázat knihy, které jsme za daný měsíc získali. Ať už koupili, dostali darem nebo k recenzi.

Minule jsem slibovala, že Vám ukážu knížky z knihobudky, které jsem ulovila. Vzpomněla jsem si a vše nafotila. Jsou to tedy dětské knížky, osobně nechápu, jak někdo může dát do knihobudky dětské pohádky, mám knihy dokonce i po mamče a právě dětské knihy jsou něco, co se podle mě neztratí.

U nás máme nádhernou knihobudku, která vypadá jako telefonní budka z Londýna, bývají tam ale především hrozné saláty a nezajímavé knihy, až na ty dětské, snad pokaždé tam na nějakou natrefím a nadšeně s ní odcházím domu.


Knihy koupené

Docela jsem utrácela, ale knihy jsem sehnala za pár korun, takže jsem neodolala a doplnila série. Laurell K. Hamilton bohužel se u nás přestává vydávat a snad všude najdete její knihy kolem 50Kč. Mně těch dílů chybí více i u její druhé série, takže časem doplním. Zrovna tahle série mě hodně mrzí, Anitu Blake miluji roky a protože se v originále furt vydává a dílů je šíleně moc, tak si nejsem jistá, zda to v aj dám.

Jinak celou tuhle hromádku jsem kupovala na knihkupectvivalhalla.cz, kde byly hezké ceny. Mercedes Thompson vycházel díl na 99Kč, takže to jsem musela vzít.


V Levných knihách jsem našla druhý díl série Podsvětí. První se mi hodně líbil, takže se těším na pokračování a snad co nejdříve seženu i závěrečný, je to ostuda, sérii mám rozečtenou zas roky.

 

 

Recenzní výtisky

Naskytla se mi možnost z nakladatelství Anag, přečíst si knihu Dárek. O knize už jsem slyšela a zaujala mě, takže nabídka mě moc potěšila. Sebastian Fitzek je docela oblíbený autor, ale přiznávám že jsem ještě nic nečetla, takže jsem dost zvědavá.

Kdo se postará o Annu mi přišlo z knihcentrum.cz, za což moc děkuji. Knížka byla krásná a na blogu již najdete i recenzi.

Knihobudka

Z knihobudky tu mám tedy různé pohádky a z čeho jsem úplně nadšená, tak z Disneyho, tu zlatou kolekci bych ráda sehnala komplet, ale uvědomuji si, že má šíleně moc dílů, ale tak třeba postupně a časem. Také jsem objevila překrásnou 3D knížku se zvířátky, která je v perfektním stavu, až mě to překvapilo a uvnitř je vážně nádherná.
 
Využíváte knihobudky?
Jak často nakupujete knihy?

5 komentářů:

  1. To ti přeji, aby jsi brzy narazila na závěrečný díl Podsvětí. Sérii jsem četla a hodně se mi líbila. :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je spousta nových knih. :) Přeju ať se všechny líbí.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné kousky. Jsem hrozně ráda, že Briggs už mám doma celou, byla to makačka dát dokupy :-)

    OdpovědětVymazat