Follow Me @Charmedka

23.11.20

Aubrey Clark - Pokušení

Spisovatel:
Aubrey Clark
Originální název:
The Temptation
Série:
Tajný kruh
Díl:
6.
Počet stran:
200
Rok vydání:
2013
Vydání originálu:
2013
Nakladatelství:
CooBoo
Vazba knihy:
Brožovaná


Cassie se ještě nikdy necítila tak osamělá. Přátelé z Kruhu, který pro ni představoval rodinu a bezpečí, posedli duchové zlých předků, a to včetně Adama. Navíc to znamená, že se bude muset ponořit do své temné stránky, aby vůbec měla naději je zachránit. Najde však nečekaného spojence, jehož síla a láska pro ni budo oporou, ale zároveň břemenem, které ji
bude svazovat a pokoušet víc než kdy dřív. Podaří se Cassie zůstat věrná své pravé lásce, nebo podlehne pokušení? A podaří se jí porazit zlo kolem i v sobě jednou provždy? Jakou cenu ale za to bude muset zaplatit?

 



Poslední díl celé série je tady a já jsem vážně strašně ráda, že po tolika letech, kdy jsem měla Tajný kruh rozečtený, jsem ho dočetla a můžu sérii považovat za uzavřenou.

I když jsem první dva díly četla před lety, stejně jsem si je zopakovala a vlastně na jeden zátah přečetla všech šest dílů během pár dnů a jak málo k tomu stačilo, pouze si sehnat všechny díly.

Opět díl navazuje tam, kde skončil díl pátý. Všichni přátelé Cassie jsou posedlí zlými duchy předků a aby je mohla zachránit, nezbývá moc času.

Celá ta série a vlastně obecně celkově knihy od L. J. Smith jsou jednoznačně určené mladším čtenářům, zatímco ale Upíří deníky jsou až taková fantasmagorie, která se ve většině případů nedá skoro číst, tak Tajný kruh je fajn oddechovka.

Už jsem to psala u předchozích dílů, není to násilné zbytečně a ani plné erotiky, ta romantika je decentní, takže vážně bez problému pro náctileté dívky.

Poslední díl byl super a společně s pátým asi nejlepší, i když ve výsledku si jsou díly podobné a na stejné úrovni. Posednutí duchy se mi ovšem líbilo, bylo to od začátku akční a ač Cassie občas ztrácela naději, nevzdávala se.

Překvapivě mě ani nerušil milostný trojúhelník, často mi ta nerozhodnost, případně rovnou přelétavost hrdinek, vadí, ale tady mi zmatenost v citech přišla svým způsobem milá a nevtíravá.

Když to shrnu, tak série pro mladší čtenáře bude jistě moc fajn a já jsem ráda, že mám sérii dočtenou.

5 komentářů:

  1. Když člověk po dlouhých letech dočte sérii, je to na jednu stranu oddechnutí si, ale na druhou stranu jistý pocit smutku, že už se žádné další díly neobjeví... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady pocit smutku nemám, ale u nějakých sérii velký smutek :D

      Vymazat
  2. Hey dear! I loved your post and already followed you! I want invite you to visit and follow my blog if you want <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ciao! Ho scritto un messaggio sulla possibile collaborazione, hai capito?

    OdpovědětVymazat