Follow Me @Charmedka

08.11.20

Aubrey Clark - Lov

Spisovatel: Aubrey Clark
Originální název:
The Hunt
Série:
Tajný kruh
Díl:
5.
Počet stran:
200
Rok vydání:
2013
Vydání originálu:
2013
Nakladatelství:
CooBoo
Vazba knihy:
Brožovaná


Pro Cassie a kruh čarodějnic, jehož je součástí, je těžké si představit, že by život v New Salemu mohl být ještě horší. Na skupinu totiž útočí mocní lovci čarodějnic rozhodnutí je zničit jednoho po druhém. A Cassiina poloviční sestra Scarlett nebude klidná, dokud nebude mít právoplatné místo v Kruhu – i kdyby měla Cassie zabít, aby je získala. Jediná naděje Kruhu je Kniha stínů Cassiina otce – prastarý průvodce světem temné magie. Ale Cassie brzo zjistí, že otevření této knihy má dalekosáhlé následky. Ona sama bude muset bojovat proti temnotě uvnitř sebe. A jakmile zlo jednou vypustila, bude těžké mu uniknout…
 

Když jsem se konečně po letech dočkala všech dílů a pustila se do čtení, tak jsem si řekla, že to zvládnu na jeden zátah a raději nebudu dělat ani pauzu, abych zas sérii neodložila na několik dalších let. Hlavně si ji pak moci odškrtnout a nemít další rozečtenou sérii...

Od minulého dílu je příběh plný Lovců čarodějnic. Sám nový ředitel školy je lovcem a kruh si musí dávat velký pozor. Nejhůře to nese drsná Faye, která se zamilovala do ředitelova syna a myslela, že jeho city jsou nejen opětované, ale i pravé.

Lovci jsou rozhodně lepší a jejich život a smýšlení rozhodně propracovanější než v původní trilogii, kde působily nijace. Tady konečně jsou pořádnou hrozbou a nepůsobí jen jako vedlejší linka.

Velký problém také představuje sestra Cassie, Scarlett, která se za každou cenu chce stát právoplatným členem kruhu. Jenže kruh je plný, dvanáct členů má a na dalšího není místo, ale Scarlett je ochotná jít doslova přes mrtvoly, aby se dostala k moci.


Hodně jsem četla, že tenhle díl je slabší a stále dokola se opakuje to samé. No opakuje, s tím souhlasím, ale mám za to, že ne o tolik víc jako v jiných dílech.

Jak píšu výše, lovci mi přijdou zajímavější a linka se Scarlett mě hodně baví. Je zákeřná, jde si za svým a nejen že útočí fyzicky, ale přesně ví kam mířit, aby zranila i psychicky. Teď už zbývá jen poslední díl a jsem zvědavá, jak bude ukončen.


2 komentáře:

  1. O této knižní sérii jsem ještě neslyšela. :) Snad se ti bude poslední díl líbit více než tento :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona ta celá série je tak nějak na stejné úrovni :)

      Vymazat