Follow Me @Charmedka

18.10.20

L. J. Smith - Moc

Spisovatel: L. J. Smith
Originální název:
The Power
Série:
Tajný kruh
Díl:
3.
Počet stran:
232
Rok vydání:
2011
Vydání originálu:
1992
Nakladatelství:
CooBoo
Vazba knihy:
Brožovaná

 

Cassiino strašlivé tajemství bylo odhaleno! A ona se teď bojí, že se od ní Diana odvrátí... přitom právě nyní se Tajný kruh musí spojit v boji proti největšímu nepříteli ze všech, a proto je Cassie nucena obětovat svou lásku a zavrhnout svou spřízněnou duši. Ale může vůbec v tak děsivé bitvě mezi dobrem a zlem vůbec někdo zvítězit?
 


Po letech jsem se dostala k pokračování této série. Sice jsem si před přečtením třetího dílu zopakovala i předchozí dva, což byl dobrý nápad, jelikož jsem si knihy vůbec nepamatovala, ale teprve teď můžu říct, že jsem v sérii pokročila. 

 

Moc navazuje přesně tam, kde Otrokyně skončila, bez nějakého většího okecávání a úvodu, hned jste vtaženy do děje a že tenhle díl je plný zvratů...

 

Diana se dozvěděla o všech tajemstvích, které Cassie tajila ze strachu, že o Dianu přijde. Mohlo by se zdát, že přátelství a kruh se rozpadá, ale na to vlastně hrdinové nemají ani moc čas, jelikož musí čelit rovnou dvěma mocným nepřátelům.

 

Po celém kruhu jdou lovci čarodějnic, což je zřejmě ještě ten menší problém. Ten větší je v podobě mocného čaroděje Černého Johna. Aby ho porazili, musí kruh najít staleté artefakty, které jsou skryty ještě od původních čarodějů.

 

Mě tahle série celkem baví, narozdíl od Upířích deníků to není nic přehnaného, děj tak nějak plyne a jelikož knížky jsou vážně tenoučké a s větším písmem, není moc prostoru na zbytečné okecávání a díl slupnete bez problému za den.

 

Moc je závěrečný díl, avšak následně vyšly ještě další tři pod pseudonymem autorky a tak jsem si říkala, zda to nebylo zbytečné, protože Moc je pěkně uzavřená, vše je vyřešeno a jak se říká, někdy je lepší přestat v nejlepším.

 

Jak už jsem zmiňovala u předchozích dílů... Za mě nenáročná fantasy, kterou ocení především mladší čtenáři. Není násilná zbytečně a sama oceňuji to, že milostný trojúhelník zde nenarušuje samotný příběh a té romantiky je zde tak akorát.

2 komentáře:

  1. Tajný kruh mě láká čím dál víc. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to série, která zpříjemní pár dní no, hned ji přelouskáš :)

      Vymazat