Follow Me @Charmedka

27.09.20

J. R. Ward - Prokletý milenec

Spisovatel: J. R. Ward 
Originální název:
The Shadows
Série:
Bratrstvo černé dýky
Díl:
13.
Počet stran:
630
Rok vydání:
2015
Vydání originálu:
2015
Nakladatelství:
Baronet
Vazba knihy:
Vázaná s přebalem

Trez, upír z národa Temných, je už mnoho let na útěku. Vzbouřil se proti osudu, který mu v rodném Teritoriu předpověděly hvězdy, a uprchl odtud. Jediný, na koho se může spolehnout, je jeho bratr iAm, jenž mu věrně stojí po boku – oba však vědí, že pronásledovatelům, vyslaným královnou Temných, nevydrží unikat věčně. Trez by snad nakonec i přijal povinnost, předurčenou hvězdami – jenže je tu láska k Seleně, jíž se nemůže a nechce ubránit. A Selenina nemoc ho v jeho zarputilém odhodlání jen povzbuzuje. iAm je připraven přinést bratrovi nejvyšší oběť, ale i jemu vstoupí do cesty láska. K dovršení všeho hrozí upírům válka s novým nepřítelem. Série Bratrstvo černé dýky neztrácí dech!



Píšu to snad u každého dílu, tuhle sérii miluji a celkově mi styl J. R. Ward sedí. Bohužel jsem s jejími knihami hodně pozadu, některé série mi úplně chybí, u jiné mám zas jen třeba první díl a sehnat všechny knihy není žádná sranda, i po bazarech je to kolikrát obtížné, ale věřím, že časem se mi povede mít kompletní sbírku.

Bratrstvo černé dýky je za mě super série, která neztrácí ani po tolika dílech na kvalitě. Sice s jedenáctým dílem jsem hodně bojovala, ale to byla opravdu výjimka, hned následujícího Krále jsem si užila a Prokletý milenec? Tak to byla pecka, která se na sto procent za mě vyrovná prvním dílům.

Příběh se točí kolem Treze, který patří mezi Temné, což je národ, který má svoje vlastní zvyky, svoji královnu a svoje pravidla. A právě Trez je jejich velkou součástí, od narození je mu předpovězeno provdat se za královnu, což Trez od počátku odmítá a společně s dvojčetem iAmem se snaží svému osudu vyhnout, ale čas se pomalu blíží...

Prokletý tentokrát pěkně vystihuje celý příběh, Trez by se díky svému osudu za prokletého mohl považovat. Je nucen vzít si královnu Temných, která rozhodně není žádná dobrodějka a přitom se zamilovává do Seleny, která také čelí prokletí svého rodu.

Tenhle příběh byl za mě krásně propracovaný a měl snad všechno, co by příběh měl mít.

Hrozně mě bavila Trezova a iAmova minulost a zároveň celý ten jejich svět Temných. Kromě Treze má spoustu prostoru právě i iAm, který se snaží bratrovi pomoci a sám se přitom zaplétá do nebezpečných sítí, ale celkově rozuzlení bylo fakt výborné, jak jsem psala, tenhle díl je vážně dokonale propracovaný.

Tentokrát mi kniha nepřišla tolik nabitá erotikou, ale to vůbec nevadilo. On to totiž byl hodně romantický a dojemný příběh. Celé to působilo jemněji a mně kolikrát bylo až úzko a do pláče, jak jsem to celé s postavami prožívala.

Prokletý milenec je pro mě jeden z nejlepších dílů a už teď se zas strašně těším na další.

Eliaha Zdroj textu (www.cervenaknihovna.com):
Zdroj textu (www.cervenaknihovna.com):
Zdroj textu (www.cervenaknihovna.com):
Zdroj textu (www.cervenaknihovna.com):

2 komentáře:

  1. Ty jo, jsem moc ráda, že i další díly vypadjí tak moc dobře. :) Musím se k té sérii brzy dostat. :)

    OdpovědětVymazat