Follow Me @Charmedka

06.12.18

Měsíční chvástačka - Říjen-Listopad 2018

Meme pořádané Judit.
Jde o to, ukázat knihy, které jsme za daný měsíc získaly. Ať už koupily, dostaly darem nebo k recenzi.

Málo čtu a tím pádem ani nesyslím nové knihy. Nákupy jsem úplně vynechala a za poslední dva měsíce tu mám pouze tři recenzní výtisky. Věřím ale, že v prosinci si vše vynahradím a určitě Vám toho v novém roce ukážu více. Spoléhám na Ježíška, jelikož jsem byla hodná a on ví, že knihy vždy potěší a také plánuji návštěvu Levných knih, kde mám nějaký ten kousek vybrán.

Recenzní výtisky

Všechny tři kousky mám od knihcentrum.cz, kterému tímto strašně moc děkuji, vážím si toho. V říjnu jsem si vybrala Tajemství modrých dopisů a rozhodně nelituji. Moc milý příběh, na který najdete již na blogu recenzi.

V listopadu jsem sáhla rovnou po dvou novinkách a to z nakladatelství Host a Cooboo. Obě knihy byly super, jsem ráda, že sérii The Divine Cities mám již kompletní a u Kiersten White se těším na pokračování.

Co Vaše novinky?
Jakou knihu doporučíte?

6 komentářů:

  1. Já si v listopadu rozšířila sérii Cizinky.. :) A jak už je u mě dobrým zvykem, doporučuji ji vždy a všude. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné. Alespoň budeš snižovat počet nepřečtených knih :-D

    OdpovědětVymazat