Follow Me @Charmedka

06.09.18

Měsíční chvástačka - Červenec a srpen 2018

Meme pořádané Judit.
Jde o to, ukázat knihy, jsme za daný měsíc získaly. Ať už koupily, dostaly darem nebo k recenzi.

Osm přečtených knih za léto a pouze dvě nové, takže jsem pěkně v plusu. Díky tomu, že se snažím zbytečně nenakupovat hromady knih, ke kterých se dostanu klidně až za dva roky, tak se mi počet nepřečtených knížek hezky snížil a jsem na nějakých 37, což jsem nebyla snad nikdy. Hrozně se těším, až číslo ještě trochu klesne a s čistým svědomím budu moci nakoupit zas zásobičky, hlavně se tedy chystám na série, které bych ráda doplnila a anglické knihy, opět série, ale to je ještě čas.

Recenzní výtisky

Jako první tu mám vyloženě letní oddechovku Sexy chaotičku, což je novinka z nakladatelství Jota, kterou mi poskytl e-shop knihcentrum.cz, kterému moc děkuji. Na knihu již najdete na blogu recenzi, četla se výborně, jako letní čtení ideální, ale vadila mi spousta vulgarismů.

Druhý a zároveň poslední knižní přírůstek mi poskytly Lidovky, čehož si velmi vážím. Sice to mám přes kamaráda, ale i tak si cením důvěry, které do mě vložil. Černooká je výborná kniha, jedna z nejlepších, kterou jsem letos přečetla a brzy se dočkáte i recenze.

Ostatní

A ještě neknižní část, která ale menší spojitost má. V srpnu slavím svátek a od přítele jsem dostala další fif´gurky Funko Pop do sbírky. Nemůžu se dočkat, až je využiji na focení k nějaké knize. Grinch se konečně dočkal svého kamaráda Maxe, ze kterého mám fakt obří radost. Miluji Grinche, takže jsem moc ráda, že mám obě postavičky pohromadě. A Daenerys jsem vůbec nečekala, takže milé překvapení. Navíc krásné provedení s drakem, super. 
  
Koupili jste si nějaké nové knihy?
Máte Funko Pop?

6 komentářů:

  1. Ty funko jsou naprosto úžadné! :) ani jsem nevěděla, že jsou funko od Grinche ^^

    OdpovědětVymazat
  2. Ke knihám gratuluju. :) Funko Pop hafíka z Grinche je naprosto úžasná, závidím. :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Pár nových knížek bylo. Pořád nechápu, že toho musím tolik syslit, když to stejně nestíhám číst :-P

    OdpovědětVymazat