Follow Me @Charmedka

23.10.17

Jackie Collins - Hollywoodské rozvody

Spisovatelka: Jackie Collins
Originální název: Hollywood Divorces
Série: Hollywood
Díl: 5.
Počet stran: 470
Rok vydání: 2003   
Vydání originálu: 2003
Nakladatelství: Alpress
Vazba knihy: Vázaná s přebalem

Shelby, Lola a Cat jsou ženy úspěšné v showbyznysu, ale všechny si s sebou nesou traumata z minulosti. Na vlastní kůži poznávají, že sláva mívá dvě tváře: jednu plnou lesku, bohatství, zábavy a druhou nemálo ponižující, plnou strachu, samoty a zášti. Bojují o své štěstí, nezávislost i rodinu. Vypořádat se s intrikami a závistí dokonce ze strany těch nejbližších, je i pro sebevědomé ženy obtížné, ne vždy totiž dobro zvítězí.

Hollywoodské rozvody

Nedávno jsem psala recenzi na druhý díl z této série, Hollywoodští manželé. Z knihy jsem byla naprosto nadšená a proto se hned pustila do dalšího nepřečteného dílu a to Hollywoodské rozvody. Sérii čtu z nepochopitelných důvodů na přeskáčku, ale to vůbec nevadí. Díly na sebe nijak nenavazují a je tedy úplně jedno, v jakém pořadí knihy čtete.

S Hollywoodem to je trochu jako na horské dráze. První díl je za mě naprosto příšerný a snad vůbec nejhorší kniha od Jackie Collins, naopak již zmiňovaní manželé jsou perfektní a Hollywoodské rozvody? No, tady opět horská dráha neuvěřitelnou rychlostí míří dolu.

Zatímco v manželích byly dokonale propracované charaktery všech postav a žádná Vám nebyla jedno, tady jsem měla i u konce problém se zapamatováním všech jmen. Postavy mi přišly nezajímavé a velmi podobné.

Hlavními postavami tu jsou převážně tři úspěšné ženy. Jednou z nich je herečka Shelby, která je vdaná za herce Linka Blackwooda, který ale nedokáže zkousnout to, že Shelby je úspěšnější. Navíc si svoje traumata z dětství utápí v alkoholu, po kterém je agresivní a žárlivý.

Lola si dokázala splnit svůj sen z dětství a také působí u filmu. Její manželství ale vůbec není šťastné a touží po bývalém příteli, feťáckém režisérovi. Navíc už pěknou řádkou let plánuje, jak se pomstí Linku Blackwoodovi, se kterým prožila krátký románek, který ale skončil její neplodností.

Jako poslední tu je mladičká Cat, která vůbec nechce být vidět ve světle reflektorů, ale naopak se zajímá o scénáristiku. Rozhodně se ale kvůli úspěchu nehodlá zaprodat a brzy zjistí, že Hollywood je pěkně zvrácený.

Kniha mi přišla šíleně zdlouhavá a bohužel po většinu doby jsem se nudila. Neříkám, že v ní nebyly zajímavé pasáže, byly. Bavil mě příběh Loly, ve kterém se čtenář dozvěděl o její minulosti, která nebyla růžová. Celkově se mi líbila spíše minulost hlavních postav, než současný stav.

Jména postav se mi šíleně pletla a i u konce jsem měla problém přiřadit jméno k postavě. Bohužel jsem měla pocit, že knihu nikdy nedočtu, strávila jsem u ní děsně moc času a do čtení se nutila. Pro mě vůbec nejlepší konec, ten byl dechberoucí a maximálně se povedl.

1 komentář:

  1. Už když jsem četla anotaci, měla jsem dojem, že to není pro mě a tvá recenze mi to jen potvrdila. Radši svůj čas investuji do něčeho lepšího :)

    OdpovědětVymazat