Follow Me @Charmedka

10.08.17

Jamie McGuire - Učiněná katastrofa

Spisovatel: Jamie McGuire
Originální název: Walking Disaster
Série: Katastrofa
Díl: 2.
Počet stran: 400
Rok vydání: 2014
Vydání originálu: 2012 
Nakladatelství: Fortuna Libri
Vazba knihy: Vázaná

ON – Jmenuje se Travis. Jeho život je plný povolných žen, nepovoleného hazardu a násilí. Jenže zrovna když si myslí, že je nezranitelný, potká JI. ONA – Abby je kombinací nevinné krásy a hříšné minulosti. Vnímá Travise jinak než ostatní a rozhodně nemíní být JEHO další trofejí. ON + ONA – Rozdílné pohledy na jedno společné téma. Tentokrát je na řadě ON, muž s věčným nepokojem v duši. Jak dopadne nejkrásnější milostný příběh jedenadvacátého století?

Něco ke knize

Travis je klasický školní sukničkář. Ženské mu do postele skáčou samy a velmi ochotně. Jeho noci jsou plné nespoutaného sexu a peníze bere z nelegálních zápasů, kde je naprosto neporazitelný. Má horkou hlavu, vždycky měl.

Pak potká Abby, pravý opak jeho, která rozhodně nemá v plánu stát se jeho další obětí. Ač jsou ale každý z jiného těsta, překvapivě si rozumí a Travis cítí, že Abby by ho mohla změnit.

Moje hodnocení a dojmy

Když jsem si sérii pořizovala, více informací jsem o dalších dílech nezjišťovala, abych se náhodou něco důležitého nedozvěděla. Když jsem dočetla první díl, ihned jsem se pustila do druhého a při čtení anotace jsem si říkala, proč se z ní sakra nedozvím něco o příběhu a akorát popisuje první díl?

Áha, druhý díl totiž není druhým dílem, ale stále prvním, akorát z pohledu Travise. Vůbec mě nenapadlo, že tenhle fádní příběh budu číst dvakrát. Knihy z mužského pohledu většinou bývají lepší, alespoň mě se líbí více, tak jsem zatnula zuby a pustila se do knihy.

V podstatě je to jak přes kopírák, až na pár drobností. Přece jen čas, který Travis netráví s Abby, je jiný, než její, takže drobné změny tu jsou. Jinak Vás tu ale nic nepřekvapí a mě tedy čtení až tak nebavilo, protože jsem přesně věděla, jak to do puntíku dopadne a v kterých situacích mě zas budou postavy rozčilovat.

Pokud se Vám ale líbil první díl a patříte mezi fanoušky této série, tak podle mě budete nadšené i z Učiněné katastrofy. Mužský pohled je více sarkastický a vtipnější. To bohužel ale nezachrání příběh, který je jinak nezajímavý.

Mrzí mě to, ale k těmto knihám jsem si nedokázala najít cestu. Jsou to čtivé oddechovky, ale na zadek jsem si rozhodně nesedla a vidím v nich spoustu chyb.

2 komentáře:

  1. Tak to je nemilé. :) nechápu proč autoři něco takového dělají, naopak to knize ubírá na kvalitě. Jinak ale obálka je moc hezká :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě tahle série nechytla celkově. Někdy to podle mě nemusí být špatné, třeba Grey mě bavil více než původní série :)

      Vymazat