Follow Me @Charmedka

03.02.17

Leden s Yoli - Vyhodnocení

 

I v lednu jsem se zúčastnila projektu, který pořádá Knižní svět. Tentokrát bylo vybráno nakladatelství Yoli, ze kterého mám pouhé tři knihy, takže splnit tento cíl nebyl naprosto žádný problém. Projekt mě hodně baví a i když si knihy ke čtení ráda vybírám sama, vůbec nemám pocit, že musím číst povinně.

Na knihy již najdete na blogu recenze, takže jen ve zkratce menší shrnutí. Jak jste dopadli Vy? Co jste z Yoli přečetli?


Začala jsem sérií Prozřetelnost od Jamie McGuire. Od autorky jsem již četla Červený vrch a moc se mi líbil. Kniha postrádá jakýkoliv pořádný děj a je stále dokola o tom samém.

Proroctví je na tom o kapku lépe, mnohem více akce a zajímavých postav se smyslem pro humor. Přesto je pro mě série průměrná, ne-li podprůměrná a plusem je jedině to, že se čte dobře. Přesto bych ráda finální díl, který u nás bohužel nevyšel.


Zůstaň se mnou je hodně dojemná a smutná kniha, přesto ji označím za oddechovku, kterou přečtete za jedno odpoledne. Kniha se mi moc líbila a určitě si seženu snad co nejdříve její pokračování.




Žádné komentáře:

Okomentovat