Follow Me @Charmedka

06.11.16

Becca Fitzpatrick - Ticho

Spisovatel: Becca Fitzpatrick   
Originální název: Silence
Série: Nora Greyová
Díl: 3. 
Počet stran: 416
Rok vydání: 2011
Vydání originálu: 2011
Nakladatelství: Egmont
Vazba knihy: Vázaná s přebalem

Třetí díl navazující na romány Zavržený a Crescendo. Nedorozumění mezi Patchem a Norou je zažehnáno. Společně překonali tajemství svázaná s Patchovou temnou minulostí, smířili dva dosud nesmiřitelné světy a čelili bolestným zkouškám víry a naděje, to vše pro lásku, která má sílu překonat hranice mezi nebem a zemí. Patch a Nora, vyzbrojeni pouze svou bezpodmínečnou důvěrou v toho druhého, se vrhají do zoufalého boje a pokoušejí se zastavit zločince, který má moc navždy zničit vše, o co se snažili, dokonce i jejich vzájemnou lásku.

Něco ke knize

Jedné noci se Nora probouzí na hřbitově a nemá nejmenší tušení, jak se tam dostala. Ještě horší je, že si nepamatuje posledních několik měsíců. Je září, Nora si vzpomíná  na duben a posledních několik týdnů byla pohřešovaná. Během těch několika měsíců se její matka sblíží s Hankem Millarem, což Nora těžce nese a Hankovi nevěří.

Matka ani kamarádka Vee nejsou moc schopné ji s pamětí pomoct. Když potká záhadného Jeva, má pocit, se že konečně některé části skládačky dají dohromady. Jak více pátrá po svých vzpomínkách, tím více se vystavuje dalšímu nebezpečí.

Moje hodnocení a dojmy

Nápad se ztrátou paměti se mi hodně líbil. Prvních několik kapitol bylo vážně bravurních a čtení jsem si docela užívala. Pro někoho možná zbytečné natahování děje, ale mě se ta amnézie vážně líbila. Navíc i Nora přestala být tak nesnesitelná jako v Crescendu.

Jinak mě ale děj opět nijak zvlášť nechytl. I když příběh graduje, je to stále zamotanější a mě to moc nebaví. Kniha je jako na horské dráze. Byly chvíle, které opravdu stály za to a najednou zas úroveň šíleně klesne.

Docela mě mrzí, že příběh Nory a Patche mi nesedl, protože knihy jsou hodně čtivé a Becca píše dobře. Možná je ale chyba ve mně, na ty andělské série zkrátka moc nejsem.

Vůbec nevím, co bych ke knize napsala, jelikož kromě zmiňované amnézie mě ničím neupoutala. Každý díl je jiný, ale přesto naprosto stejný. Asi to nedává smysl, ale přesně takhle na mě působí. Po pár dnech se mi všechny knihy slejou do jedné.

Určitě si přečtu i finální díl, ale myslím, že budu hodně ráda, že série je již ukončená. Patche jsem si nedokázala vůbec oblíbit, vyloženě mi vadí. I po třetím dílu můžu říct, že nejlepší je rozhodně Vee, která knihy táhne. Knihy čtivé, ale nezajímavé.

1 komentář: