středa 5. října 2016

Meme pořádané Judit.
Jde o to, ukázat knihy, jsme za daný měsíc získaly. Ať už koupily, dostaly darem nebo k recenzi.

Krásný den,
po knižní hitparádě přicházím s každoměsíční chvástačkou. Jsem na sebe opravdu pyšná, jelikož mi přibyla v podstatě jen jedna knížka. Počet nepřečtených knih se tedy díky tomu poměrně snížil, za což jsem neuvěřitelně ráda. Sice můj wishlist je nekonečný, ale musím teď šetřit a nesyslit. Tak jdeme na to, dnes tedy krátce.

Koupené knihy

Tyto dětské knihy nejsou vyloženě koupené, ale vyměněné za body z Alberta. Na poslední chvíli se mi povedlo nasbírat body hned na tři knížky a mám velkou radost. Sice se mi moc nelíbí to logo Albert, ale za body? Proč ne, už syslím knihy pro vlastní děti :D

Recenzní výtisky

Od e-shopu martinus.cz mi dorazila novinka Noc s Audrey Hepburnovou, která mě moc mile překvapila. Prima oddechová kniha se zajímavým nápadem a se spoustou odkazů na filmy.

Jaké bylo Vaše září?
Co pěkného jste si pořídili?



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This
autor Charmedka
vydáno 10/05/2016
reakce 4 komentářů
štítky , ,


4 komentáře:

  1. Knihy z Alberta syslí moje babička pro pravnouče :D Sehnat Štaflíka a Špagetku byl docela boj, ale nakonec se zadařilo :) Noc s Audrey Hepburnovou vypadá moc pěkně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D:D Tak u nás měli všech knih dostatek:)

      Vymazat
  2. Pěkné knížky :) A i dětské jsou občas fajn :) Já teď čtu Petra Pana a užívám si to :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Knížky z Alberta jsme také sbírali kvůli bráškovi :D

    OdpovědětVymazat