Follow Me @Charmedka

22.09.16

Novinky na blogu | Nový design, facebook

Krásný den,
dnes to bude pouze informativní článek o dvou novinkách. Tím prvním je design blogu. Hodně dlouho jsem přemýšlela, zda si nenechat udělat design na přání, který by nějak vypadal. Nakonec jsem se rozhodla a napsala Lucy, která i když o sobě tvrdí, že není expert, za mě je, protože to, co vytvořila, bych já nezvládla ani z poloviny.

Já osobně jsem z designu nadšená. Je jemný, ale veselý. Úžasně zkombinované barvy a ty detaily, prostě krása. Tímto Lucy moooc děkuji, nesmírně si toho vážím, jelikož je mi jasné, že s tím měla neskutečnou práci a ještě mi pomáhala během jeho ukládání. Jak se Vám nový kabátek líbí?

Druhou novinkou je faceboková stránka. Osobně moc na ty sociálně sítě nejsem, ale přijde mi, že minimálně facebook je už takovým základem. Takže jsem se rozhodla, že blog bude mít i fanouškovskou stránku tam. Kromě sdílení článků bych Vám tam ráda ukazovala knihy, které mě zaujaly, na které se těším či co momentálně čtu. Zkrátka se tím více dozvíte i o mě. Budu tedy moc ráda, pokud stránku olikujete. Učinit tak můžete zde.
https://www.facebook.com/Charmedky-kni%C5%BEn%C3%AD-reg%C3%A1l-1695218927467626/?fref=ts

Líbí se Vám nový design blogu?
Nezapomeňte dát like, ať Vám nic neuteče :)

1 komentář: