středa 2. prosince 2015

Meme pořádané Judit.
Jde o to, ukázat knihy, jsme za daný měsíc získaly. Ať už koupily, dostaly darem nebo k recenzi.

Přeji Vám krásný prosincový den,
tak teď už jde vážně do tuhého, za tři týdny tu máme Vánoce a já opravdu můžu konstatovat, že letošní rok utekl neuvěřitelnou rychlostí. Vždyť si ještě jasně pamatuji loňské Vánoce a najednou už řeším další. Máte již nakoupené dárky? A co Vaše vánoční přání?

Listopadová chvástačka je sice opět skromnější, ale ze všech knih mám velkou radost a třeba Ježíšek nějaké knihy nadělí pod stromeček..

Koupené knihy
Levné knihy jsou pro mě v posledních měsících trošku zklamání. Stále ty samé knihy a některé i dražší, než jsem ochotná za ně dát. Crescendo mi ale chybělo do série, takže jsem ráda, že jsem ho v LK našla a hned ho přihodila do košíku.

Od Susan Hill jsem již četla Ženu v černém, která mě tedy hodně zklamala(film je tisíckrát lepší), ale za těch pár korun jsem neodolala její další knize s názvem Malá ručka, která podle anotace vypadá dobře, ale moc také nečekám, jelikož hodnocení nemá kdovíjaký.

Recenzní výtisky
Obnovila jsem spolupráci s knihcentrum.cz a jsem ráda, že to vyšlo. K recenzi jsem si vybrala klasiku v podobě Jane Austen a její Lady Susan. Knížka je psána formou dopisů je hodně útlá, takže se jedná pouze o malou jednohubku, ale myslím, že za přečtení stojí. Recenzi již najdete zde.

Na druhý díl Zakázané hry jsem se šíleně těšila, jelikož první díl byl moc povedený. Druhý díl s názvem Doupě sice není tak skvělý, přesto je to za mě povedená série. Recenze tady.

Jaké kousky obohatily Vaši knihovnu?



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This
autor Charmedka
vydáno 12/02/2015
reakce 1 komentář
štítky , ,


1 komentář:

  1. Krásné kousky! :) Lady Susan bych si taky moc ráda přečetla :).

    OdpovědětVymazat