Follow Me @Charmedka

10.10.15

Knižní hitparáda - Září 2015

Krásný den,
knižní hitparádu jsem měla v plánu samozřejmě sepsat dříve, ale zrovna tenhle typ článků vyžaduje více času a právě díky tomu jsem nějak nestíhala. Také Vám přijde tak časově náročný?

Za září jsem přečetla krásných sedm knih, pro někoho to možná není dost, ale já jsem hodně spokojená. V poslední době se mi dařilo přečíst třeba pět maximálně, takže za sedmičku jsem fakt ráda. To jsem opravdu četla, co to šlo. Říjen tak slavný už nebude, to vím již teď, ale pevně věřím a hlavně doufám, že se na tohle číslo, ne-li dokonce vyšší zas brzy dostanu.




 
Nejlepší kniha 
Tentokrát to vyjde (Gilles Legardinier) 
Proč: V září jsem přečetla dvě knihy, které se mi vážně líbily. Druhým možným kandidátem byl Nespoutaný milenec, ale tyhle knihy vychvaluji pořád, tak nakonec jsem zvolila novinku Tentokrát to vyjde, která mě vážně chytla a strašně bavila.
Nejhorší kniha
Strážkyně krve (Tessa Gratton)
Proč: Jednoznačný vítěz, tahle série je jeden velký propadák a omyl. Po jedničce jsem si myslela, že nic horšího už být nemůže. Chyba, dvojka byla stonásobně horší. Nesympatické postavy, pitomý děj a celé to byla jedna velká blbost.
Největší překvapení
Tentokrát to vyjde (Gilles Legardinier)
Proč: Předchozí knihy jsem od tohohle spisovatele nečetla, nelákaly mě. Tahle mě zaujala anotací a teprve poté jsem si všimla, kdo ji napsal. Hlavně román pro ženy a napsal ho chlap, moc jsem jí šancí nedávala, o to větší překvapení mě čekalo.
Největší zklamání
Na půl cesty do hrobu (Jeaniene Frost)
Proč: Od této série jsem čekala hodně. Anotace skvělá, nádherná obálka a celkově super hodnocení série. První díl je naprosto průměrný, hlavní hrdinka si mě také nezískala na sto procent a celkově to bylo trošku zvláštní. No uvidím, jaké budou další díly.

Nejvtipnější kniha
Tentokrát to vyjde (Gilles Legardinier)
Proč: Dlouho jsem se u knihy takhle nepobavila. Kolikrát jsem se smála i nahlas, hlavní hrdinka je vtipná a i když některé scény a její plány jsou až komické, vše to působí báječně.
Nejnudnější kniha
Strážkyně krve (Tessa Gratton)
Proč: Tady není třeba moc co dodávat..
Nejnapínavější kniha
Nalezený milenec (J. R. Ward)
Proč: Na díl s policistou Butchem jsem se tolik netěšila, ale mile mě překvapil. Autorka mu přichystala zajímavý osud a celý děj byl díky tomu velmi napínavý a já čekala, co se z toho vyvine.
Nejromantičtější kniha
Nespoutaný milenec (J. R. Ward)
Proč: Až do pátého dílu jsem milovala Zsadista, ale s tímto se to mění a první příčku obsazuje Vishous a jeho doktorka. Jsou naprosto úžasní, Jane je vtipná, odvážná a jejich příběh mě bavil maximálně.




Nejočekávanější kniha
Papírová města (John Green)
Proč: Na Papírová města jsem se těšila od doby, co jsem si přečetla anotaci. Jak to u mě bývá, dostala jsem se k nim trochu později, ale za čekání to stálo. Kniha mě bavila, i když děj byl občas trochu vleklý, ale celkově byla kniha čtivá a jsem zvědavá na filmové zpracování.
Knižní série objevená v tomto měsíci
Noční lovci (Jeaniene Frost)
Proč: Dlouho mám první díly v knihovně a konečně jsem sáhla po tom prvním. Ale jak jsem psala výše, docela zklamání a já velmi doufám, že pokračování bude lepší.
Nejlepší obálka
Velký Gatsby (Francis Scott Fitgerald)
Proč: Nemůžu se na tuhle filmovou obálku vynadívat.
Nejhorší obálka
Nespoutaný milenec (J. R. Ward)
Proč: Bohužel celá tahle série má žalostné obálky. Polonahý chlap má asi působit sexy a provokativně, ale na mě obálky působí pouze lacině.



Hrdinka měsíce
Marie (Tentokrát to vyjde -Gilles Legardinier)
Proč: Trošku obtížná kategorie, protože vyloženě nějakou hrdinku jsem nenašla, nebo ne takovou, která by mi sedla. A tak pasuji Marii, která se statečně a vtipně vypořádala s nevěrným přítelem, křivým šéfem a celkově svůj život dala do kupy.
Pár měsíce
Vishous & Jane (Nespoutaný milenec)
Proč: Jsou dokonalí...







Co jste přečetly vy?
Znáte některou z knih?

3 komentáře:

  1. Moc pěkné shrnutí :) Kniha tentokrát mě vyjde, mě dost zaujala :) Vypadá to i na vtipné čtení :) Teď jsem jednu výbornou, podobně laděnou knihu dočetla - Život vzhůru nohama a mám dost velkou chuť na nějakou podobnou :) A Strážkyni krve bych si taky ráda přečetla, asi z morbidní zvědavosti :D

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, přečetla jsi toho vážně hodně, krásné shrnutí!

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek! :)
    Nejvíce mě zaujala Tentokrát to vyjde :)

    OdpovědětVymazat