Follow Me @Charmedka

04.09.15

Knižní hitparáda - Srpen 2015

Krásný den,
první týden školy je za Vámi, jaký byl? Máte dobrý rozvrh? Když to tak poslouchám, tak jsem neskutečně ráda, že tohle řešit nemusím a stále více se v tom utvrzuji :) Ale k článku.

Myslela jsem, že srpen bude lepší. Na začátku měsíce to vypadalo velmi nadějně, ale ve finále jsem na tom v podstatě stejně jako ostatní měsíce. No jo, měla jsem v srpnu zase docela dost volna a to se vždy podepíše na počtu, ve volnu na knihu ani nesáhnu. Hromada nových knih mě ale motivuje k tomu, abych více mákla a počet přečtených knih za měsíc navýšila, ale tak uvidíme.

Jinak složit hitparádu bylo docela těžké, protože krom jedné knihy jsem četla samé skvělé, které jsem hodnotila plným počtem hvězdiček.
 
Nejlepší kniha 
Než jsem tě poznala (Jojo Moyes) 
Proč: Knihy od Jojo Moyes jsem si chtěla strašně dlouho přečíst. Jako první jsem sáhla po knize Než jsem tě poznala a dobře jsem udělala. Je romantická, vtipná a smutná zároveň. Příběh je velmi silný a emotivní, ale tak lehce podaný.
Nejhorší kniha
Divoké karty (George R. R. Martin)
Proč: Jediná kniha, která mi kazí skvělé hodnocení v srpnu. Bohužel George R. R. Martin je pouze editor a napsal jen jednu povídku. Knihu má na svědomí více autorů a podle mě je to hodně znát. Hodně kapitol bylo naprosto nudných, nezáživných. Příběh mohl být zajímavý, ale četlo se to hrozně špatně a nebavilo mě to.
Největší překvapení
Milenec z věčnosti (J. R. Ward)
Proč: Není to tak ani překvapení, série je skvělá, ale jiná kniha mi sem nepasuje. Zpočátku jsem se trošku bála kletby, kterou má Rhage, obávala jsem se, že bude moc přetažená za vlasy. Naopak dodala knize ale šmrnc
Největší zklamání
Divoké karty (George R. R. Martin)
Proč: První zklamání přišlo s tím, že G. R. R. Martin není ani autor knihy a druhé zklamání přišlo z děje celkového.

Nejvtipnější kniha
Než jsem tě poznala (Jojo Moyes)
Proč: I když smutná, tak velmi vtipná. Lou jsem si ihned oblíbila, její humor mi naprosto sedl. Kniha se četla jedna radost.
Nejnudnější kniha
Divoké karty (George R. R. Martin)
Proč: Nápad s virem, který postihne lidstvo a lidé se mění v žolíky a další karty je vážně zajímavý, ale bylo to hrozně nudně napsané. Měla jsem co dělat, abych knihu dočetla, škoda.
Nejnapínavější kniha
Probuzený milenec (J. R. Ward)
Proč: Jak mě v prvních dílech nebavily kapitoly s bezduchými, tak v tomhle díle to dodávalo knize právě to větší napětí. Bála jsem se o Bellu a otáčela strnulá jednu stránku za druhou.
Nejromantičtější kniha
Probuzený milenec (J. R. Ward)
Proč: Na tenhle díl jsem se těšila, jelikož už v předchozím byl náznak, že mezi Bellou a Zsadistem něco bude. Oba jsem si velmi oblíbila a i když jsem občas nadávala nad jeho chováním a strachem, rozhodně mi kniha přišla romantická a prozatím nejlepší ze série.




Nejočekávanější kniha
Divoké karty (George R. R. Martin)
Proč: Jooo, asi jsem se neměla na ní tak těšit a s nadšením se na ní vrhnout.
Knižní série objevená v tomto měsíci
Bratrstvo černé dýky (J. R. Ward)
Divoké karty (George R. R. Martin)
Proč: Bratrstvo jsem měla v plánu už dlouho a jsem ráda, že jsem se konečně začetla, jelikož série je vážně skvělá. Čtivá, napínavá, vzrušující. Naopak Divoké karty jsem ani začít číst neměla.
Nejlepší obálka
Než jsem tě poznala (Jojo Moyes)
Proč: Všechny knihy od Jojo mají naprosto překrásné obálky.
Nejhorší obálka
Milenec z věčnosti (J. R. Ward)
Proč: Bratrstvo je bohužel pravý opak. Tyhle obálky nejsou žádný zázrak, Milenec z temnot ještě šel, ale tahle zelená mi přijde vyloženě ošklivá. 



Hrdinka měsíce
Louisa (Než jsem tě poznala - Jojo Moyes)
Proč: Holka, která nikdy nedělala nic jiného, než že obsluhovala v kavárně se najednou začne starat o invalidního chlapa, který nemá ani chuť žít. Co s ním prožívala, její trpělivost a odhodlání, tenhle titul si zaslouží.
Pár měsíce
Zsadist & Bella (Probuzený milenec)
Proč: Zbožňuji je oba, oblíbila jsem si je ještě v předchozím díle a změna nenastala ani do konce téhle knihy..







Co jste přečetly za srpen vy?

1 komentář:

  1. Přečetla jsi toho hodně :) Divoké karty jsem viděla v knihovně a kousek si z nich přečetla..Ale nebylo to úplně ono a tak jsem si knížku nakonec nepůjčila :) A připomněla jsi mi, že bych mohla pokročit ve čtení Bratrstva Černé dýky :)

    OdpovědětVymazat