Follow Me @Charmedka

03.08.15

Měsíční chvástačka - Červenec 2015

Meme pořádané Judit.
Jde o to, ukázat knihy, jsme za daný měsíc získaly. Ať už koupily, dostaly darem nebo k recenzi.


Hezký den a začátek nového měsíce,
jak si užíváte léto? Já se minulý týden vrátila z dovolené v Turecku, o víkendu jsem ještě byla v Českém Krumlově na otáčivém hledišti na Labutím jezeře. Bylo to nádherné, určitě doporučuji, je to zážitek a já si to užila.

To mě rovnou vede k jedné otázce, kterou na Vás mám. Přemýšlím, že bych blogu založila facebook. Můj první blog ho mám, takže mě trošku odrazuje to, že bych už toho měla moc na spravování, na druhou stranu mi to přijde i lepší kvůli komunikaci se čtenáři atd. Tak co myslíte? Sledovali by jste i facebookovou stránku? Bere to jako plus?


Recenzní výtisky  
Dnešní chvástačka bude velmi stručná. Přibyla mi pouze jedna kniha, ale myslím, že by byla škoda ji neukázat. Minulý měsíc mi byla nabídnuta spolupráce s nakladatelstvím Beta a Baronet. A právě od Baronetu mi přišel třetí díl ze série Živí mrtví. Recenzi na knihu již najdete zde.


O jaké kousky se obohatila Vaše knihovna?

5 komentářů:

  1. Tak na recenzi Mortdecai jsem zvedava.
    Ja si udelala obrovskou radost vcera, srpen bude bohaty :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Hezká knížka. Bahopřeju k nové spolupráci. :) Budu se moc těšit na její recenzi, uvažovala jem o tom, že si ji přečtu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju, ze spoluprace jsem nadsena. Na knihu uz recenze je ;)

      Vymazat
  3. Krásná kniha, blahopřeji ti k nové spolupráci! :)

    OdpovědětVymazat