Follow Me @Charmedka

16.03.15

Katie Price - Angel

Spisovatel: Katie Price   
Originální název: Angel
Série: Angel Summerová 
Díl: 1.
Počet stran: 271
Rok vydání: 2008
Vydání originálu: 2006
Nakladatelství: BB/art
Vazba knihy: Vázaná s přebalem


Neodolatelný literární debut populární modelky Jordan. Zábavný a čtivý příběh ze světa modelingu, plný romantiky a zrádných úskalí slávy. Když Angel objeví modelingová agentura, jednou provždy jí to změní život. Je mladá, krásná a svůdná, proto má všechny předpoklady pro úspěšnou kariéru. Velice rychle se zabydlí ve světě celebrit, bohatství a slávy.
Potom se setká s Mickeym, hlavním zpěvákem chlapecké kapely, který je sice neodolatelný, ale také velice nebezpečný. Angel si uvědomí, že stoupající hvězda může stejně rychle i padnout…

Něco ke knize
Angel Summerová je krásná a velmi přitažlivá dívka, bohužel svoje půvaby neumí prodat. Nebo si je spíše vůbec neuvědomuje. Naopak její kamarádka Gemma o nich ví a tak před párty si vezme Angel do parády. Sama Angel zjišťuje, že vlastně vůbec nevypadá tak špatně a sebevědomí se jí ještě více zvýší, když její tajná láska, Call, z ní nemůže spustit oči. 

Angel je adoptovaná, svoji pravou matku nezná. Její adoptivní rodiče, Frank a Michelle, ji ale milují, i když Angel má občas pochybnosti. Angel se totiž narodila tři dny před tím, než umřela vlastní holčička jejích adoptivních rodičů a Michelle mívá v tomto období deprese. Spolu s nimi ještě žije Angelin nevlastní bratr a během dětství u nich bydlel i Call, jehož matka je alkoholička.

Při letní brigádě se Angel seznámí s Carrie, která ji nabídne práci modelky. Angel je na tuto práci jako stvořená a náhle se jí změní celý život. Začíná cestovat, fotí jednu zakázku za druhou a seznámí se s pohledným Mickeym, zpěvákem v jedné kapele. Pomůže jí zapomenout na Calla? Nebo ji pomůže naopak klesnout až na dno?


Moje hodnocení a dojmy
Může obsahovat spoilery!

Od Katie Price jsem již jednu knihu četla a nebyla vůbec špatná. V podstatě jsou to vše klasické knihy pro ženy. Ani tahle není špatná, naopak je čtivá a záživná. Svět modelingu je zajímavé téma a i když s Angel strávíte čas při spoustě focení, Katie Price se povedlo docílit toho, že ano jedno není nudné. Naopak čtivě popsané.

Ovšem postava Angel mě trošku zarazila. Na začátku to byla dívka, která se téměř ani nelíčila, chodila oblékaná nenápadně a neupozorňovala na sebe. Když se jí dostane příležitost stát se modelkou, ihned se začne před foťákem svlékat a bere to jako běžnou věc. Během chvilky je z ní úspěšná modelka. Tohle je hodně velký skok.

Na začátku mi Angel byla docela sympatická. Je sebevědomá, chytrá, ale postupem času se z ní stává naivka, která se nechává využívat přítelem a rady od přátel si nebere k srdci. Nevidí, že Mickey ji stahuje ke dnu a z ní se pomalu stává troska, navíc závislá na kokainu.

Pokud máte rády oddechové čtení určené pro ženy, klidně knihu doporučím. Mě se líbila, je čtivá, zajímavá a hlavně se mi líbila, jak ukazuje i odvrácenou, těžkou stranu modelingu a showbyznysu. Po přečtení jsem byla hodně zvědavá na pokračování.

1 komentář:

  1. Na tuhle knihu jsem koukala v Levných knihách, ale nakonec mě obálka nepřesvědčila, takže jsem volila jiné.
    Pěkná recenze, ale myslím, že opět dám přednost jiným knihám :)

    OdpovědětVymazat