Follow Me @Charmedka

01.12.14

O mně



Těší mě, že jste zavítali na můj blog a doufám, že se Vám líbil a budete se vracet. Podpořit mě můžete nejen přímo zde na blogu, ale i na jiných sociálních sítích jako je instagram či facebook.

V případě zájmu o spolupráci mě neváhejte kontaktovat na mail: charmedka92@gmail.com


A co bych o sobě prozradila?
  • jmenuji se Petra
  • narodila jsem se v roce 1992 v Praze
  • jsem OSVČ a pracuji jako chůva
  • miluji nejen knihy, ale i filmy, cestování a nedovedu si představit život bez zvířat
  • snažím se dělat poledance :D, jinak ke sportu vůbec netíhnu
  • mám doma hafany a ušáky  

Tento blog funguje od roku 2014, ale již předtím jsem psala recenze na mém prvním blogu Beauty of Pink, který stále funguje, jen knihy se přesunuly sem. Recenze vkládám i na Databázi knih, jsem jsem aktivní a kde samozřejmě mě můžete též sledovat.

Všechny moje recenze jsou upřímné a toho se držím od začátku blogování.

Žádné komentáře:

Okomentovat