Follow Me @Charmedka

03.05.23

Měsíční chvástačka - Duben 2023

Krásný máj!
Duben utekl a máme tu nový měsíc, snad už konečně pořádně jarní. Knižní hitparádu si necháme až na květen, jelikož jsem přečetla pouhé tři knihy, které mi daly fakt zabrat. Ne že by nebyl čas, spíše jsem se na jedné zasekla a pamatujete, jak jsem psala, že jsem změnila po jedenácti letech práci? Tak po měsíci jsem řekla, že končím a šla jinam. Čas na čtení je, ale bylo to plné zážitků, novinek, takže se člověk nedokázal pořádně soustředit.

A pamatujete také, jak jsem říkala, že za poslední tři měsíce mi přibylo více knih, než za celý loňský rok a musím si dát stopku? Tak za duben jich je ještě mnohem víc, ehm. Nebudou rozdělené jako vždy, ale ukážu Vám celou hromadu. Poté, co jsem ji nafotila, ta kila knih odnesla a uklidila, jsem zjistila, že jsem je nevyfotila po kategoriích a už jsem je fakt znovu fotit nešla.

Hodně knížek mi donesla sousedka, která má možnost brát v práci vyřazené knížky, které jsou ovšem nové a v dobrém stavu. V hromádce najdete i čtyři recenzáky, čehož si moc vážím. S kamarádkou si dáváme ke všemu knihy a protože jsem měla narozeniny, neobešlo se to bez nových kousků, zároveň probírala knihovnu a tak jsem si domu odnesla tašku plnou adoptovaných knih.


Jak jde nesyslení Vám?
Neodolali jste nějaké akce?

Žádné komentáře:

Okomentovat