Follow Me @Charmedka

05.10.15

Měsíční chvástačka - Září 2015

Meme pořádané Judit.
Jde o to, ukázat knihy, jsme za daný měsíc získaly. Ať už koupily, dostaly darem nebo k recenzi.

Krásný den,
jak se máte? Máme tu další měsíc, je to hrozné, ale přijde mi, že tenhle rok neskutečně rychle utíká. Září jsem pomalu ani nezaznamenala. No a snovým měsícem tu máme i každoměsíční statistiky, jako první chvástačku, která oproti srpnu je hodně skromná.

V srpnu jsem se rozšoupla až až, v září mi přibyly pouze tři knihy, ale o to větší radost z nich mám. Sama jsem žádné nekupovala a hodlám v tom pokračovat i tento měsíc. Dostala jsem ale recenzní výtisky a rovnou Vám prozradím, že říjen rozhodně také nebude na nule.

Recenzní výtisky
Jako první tu mám hned dvě knihy od nakladatelství Domino, které ve druhém pololetí vydává spoustu knih, které mě zaujaly, takže se určitě můžete těšit na další. Na knihu Tentokrát to vyjde můžete najít již zde recenzi. Strašně mile mě překvapila, byla naprosto super. Já a pan Jones bohužel tak dobrá nebyla, recenze bude příští týden.

A jako poslední tu mám Once upon a time od magaknihy.cz. Naprosto miluji tenhle seriál, rozhodně patří do mé topky a strašně moc doufám, že mě kniha nezklame.


Malá hromádka, ale přesto z ní mám radost, hlavně Bylo nebylo, no krása :)

Jaké poklady obohatily Vaší knihovnu?

6 komentářů:

  1. Krásné knihy! :)
    Ani jednu jsem nečetla,ale ráda bych si je někdy přečetla :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné přírůstky :) Once upon a time bych si taky ráda přečetla :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné knihy! Once upon a time mám doma taky a seriál sleduji (i když jsem uvízla na druhé sérii mám v plánu brzy dokoukat). Gratuluji Ti k tak nízkému číslu a držím palce, aby ti to vydrželo :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné knížky. Bohužel jsem žádnou nečetla, ale ráda bych někdy zkusila Tentokrát to vyjde, jestli budu mít čas.

    OdpovědětVymazat
  5. Žádnou z nich jsem nečetla, ale jsem ráda, že z nich máš takovou radost! :-).

    OdpovědětVymazat