Follow Me @Charmedka

05.05.20

Měsíční chvástačka - Březen - duben 2020

Meme pořádané Judit.
Jde o to, ukázat knihy, které jsme za daný měsíc získali. Ať už koupili, dostali darem nebo k recenzi.

V březnu mi přibyl pouze jeden recenzní výtisk, za to duben vše vynahradil a mám tu obrovskou hromádku nových knih. Knihovna praská ve švech, opět ztrácí pořádný systém a systémem se začíná stávat najdi jakoukoliv skulinku. Něco málo jsem pokoupila a spoustu toho dostala.

Knihy koupené

Objevila jsem dobroblešák na knihydobrovsky.cz a objevují se tam občas zajímavé kousky. Já měla kliku na Úder půlnoci, díky čemuž jsem více doplnila sérii a za 29Kč to je naprostá bomba. Laurell K. Hamilton mám ráda, ale série Merry Gentry mě vůbec nechytla, ale těch pár korun mě nebolí do ní investovat. Všemi dary obdarovaná byla za 49Kč a na tu se hodně těším, četla jsem docela dost chvály.

Knihy darované

V dubnu jsem měla narozeniny a s kamarádkou si dáváme snad ke všemu nějakou tu knížku. Tentokrát to ale kamarádka pojala vyloženě knižně a dostala jsem toho tolik. Úplně se zbláznila, protože to je neuskutečný počet. Díky kamarádce mám konečně kompletní sérii Tajný kruh, to jsem myslela, že už snad ani nikdy nedoplním a nedočtu. Též doplněné Psí poslání, takže na tuhle sérii se vrhnu snad co nejdříve. Hodně se zaměřila i na knihy, co mám na wishlistu dlouho a tím je Je to i můj život a Panika. Jako poslední Nicholas Sparks, kterého mám načteného jen minimálně, takže mám radost.

Zároveň se kamarádka zbavovala nějakých knih, na chodbě měla plnou krabici, takže mi to nedalo, abych se tím neprohrabala. Adoptovala jsem Vánoční dárek, avšak sama od této autorky nějaké knihy mám a plánuji je poslat dál, takže přečtu a kniha jde do světa. Na Normálně jiní jsem dost zvědavá, všichni ji chválí, kamarádce se ale nelíbila.

Recenzní výtisky

V březnu jsem si vybírala knížku od megaknihy.cz a zvítěl závěrečný díl Dobyvatelské ságy. Na knihu je samozřejmě už recenze na blogu a tuhle sérii doporučuji všemi deseti. Zamilovala jsem si ji od prvního dílu. Je to originální, napínavé, čtivé a hlavní hrdinka je jedna z nejlepších.

Využivali jste slev v poslední době?
Znáte dobroblešák?

2 komentáře:

  1. Je to i můj život mám ve čtečce už pěkně dlouho a říkám si, kdy se na ni konečně dostanu :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mi v knihovně leží knihy kolikrát strašně dlouho, ale nakonec jejich čas vždy přijde :)

      Vymazat