Follow Me @Charmedka

08.10.18

Knižní hitparáda - Září 2018

Co se týče čtení, tak září bylo hodně odpočinkové. Pustila jsem se do erotické série Cocktail, kde jsem zvládla přečíst rovnou čtyři díly, poslední mi doma chybí a jednu fantasy knihu. Celkem pět knih, což je bída, ale podzim, chladno a vstávání za tmy na mě působí tak, že jsem furt unavená a pokaždé mi nad knihou padne hlava :D Doufám, že se to zlomí, protože na mě čeká tolik knih...

Jinak složit hitparádu v podstatě z jedné série, no velký oříšek :D



 
Nejlepší kniha  
Knihovna duší (Ransom Riggs) 
Proč: V září jsem četla samé super knihy, které mě fakt bavily. Na druhou stranu je ale hloupé srovnávat erotickou sérii s více propracovaným příběhem jako je Sirotčinec slečny Peregrinové, takže tady jasně vítězí Knihovna duší.
Nejhorší kniha
Samec (Alice Clayton)
Proč: Jak jsem psala výše, všechny knihy mě bavily, takže tohle je trochu neoprávněné, ale je pravda, že ze všech knih byl Samec nejslabší. Jako milovníkovi psů a celkově zvířat se mi ale kniha přesto velmi líbila.
Největší překvapení
Nabíječ (Alice Clayton)
Proč: Očekávala jsem docela hodně, přesto mě mile překvapilo, že kniha je opravdu tak skvělá, vtipná a velmi čtivá.
Největší zklamání
Hřebec (Alice Clayton)
Proč: Zklamaná nejsem, ale dopředu jsem nečetla, o čem další díly jsou a trochu mě překvapilo a zklamalo, že hlavními hrdiny jsou jiné postavy a ne Caroline se Simonem. Výsledek ale přesto super.
Nejvtipnější kniha
Nabíječ (Alice Clayton)
Proč: Já se neskutečně bavila. Kniha je čtivá, oddechová, postavy sympatické a vážně vtipné. Jedna vtipná hláška za druhou a naprosto trefné. Po dlouhé době jsem se u knihy vážně pobavila.
Nejnapínavější kniha
Knihovna duší (Ransom Riggs)
Proč: Po peckovním druhém dílu jsem se moc těšila na pokračování, které se také velmi povedlo. Hodně jsem byla zvědavá na rozuzlení a konec. Konec mě už maličko nudil, hodně zdlouhavé, ale čtení jsem si užila.
Nejromantičtější kniha
Nabíječ (Alice Clayton)
Proč: Romantika s větší kapkou erotiky, super.
Nejočekávanější kniha
Knihovna duší (Ransom Riggs)
Proč: Jak jsem psala, nemohla jsem se dočkat pokračování.



Knižní série objevená v tomto měsíci
Cocktail (Alice Clayton)
Proč: Zvládla jsem přečíst rovnou čtyři díly a poslední mi zbývá, ten ale budu muset prvně sehnat, ale těším se, až sérii ukončím, protože je super.
Nejlepší obálka
Samec (Alice Clayton)
Proč: Co se týče obálek, tak je to velmi těžké, Knihovna duší mi nepřijde vyloženě taková pecka, ale série Cocktail je vlastně to samé.
Nejhorší obálka
Hřebec (Alice Clayton)
Proč: Viz výše.




Hrdina měsíce
Jacob Portman (Knihovna duší - Ransom Riggs)
Proč: Kluk, který zjistil, že není obyčejný puberťák a od té doby mu jde o život a někoho zachraňuje. Statečný, chytrý, vynalézavý.
Pár měsíce
Caroline & Simon (Roštěnka - Alice Clayton)
Proč: Já je miluji, úžasný pár.






Co se povedlo přelouskat Vám?
Čtete erotické knihy?

1 komentář:

  1. Sirotcinec jsem mela taky puvodne v planu, ale cas plyne a tak nejak me to uz preslo :-D

    OdpovědětVymazat