Follow Me @Charmedka

07.07.24

Měsíční chvástačka - Červen 2024

Hezkou neděli!
Užili jste si prodloužený víkend? U mě byl v duchu rodinných návštěv, každý den jiní prarodiče, navíc všichni za Prahou, takže cestování a k tomu i práce. Hodně jsem se těšila na volnou neděli, ale i vzhledem k náročnější pracovně době za poslední dobu, se mi fakt nic nechtělo a téměř nic jsem nestihla. Příští víkend mám zatím volný, tak doufám, že konečně sepíšu alespoň nějaké recenze.

Recenzní výtisky

Díky nové spolupráci s nakladatelstvím Bourdon jsem si opět mohla vybrat čtivo z novinek a zaujalo mě krimi Ostrov temnoty. Z megaknihy.cz mi zas přišlo pokračování série Kniha čaje, jedná se o druhý a zároveň závěrečný díl, tak se moc těším. Obě knihy budu číst teď v červenci, takže se můžete těšit pak na zhodnocení.

Kupujete spíše série či jednotlivé knihy?
Co jste s naposled pořídili?

Žádné komentáře:

Okomentovat