Follow Me @Charmedka

05.04.23

Měsíční chvástačka - Leden - březen 2023

Pro tohle asi nemám pořádnou omluvu :D Sice se jedná o knížky za poslední tři měsíce, ale ve výsledku je jich stejně pomalu více, jak za celý loňský rok. Dostala jsem se na osmsedát nepřečtených knih v knihovně a měla bych si teď dát pauzu s nakupováním. Pojďte se ale podívat, co jsem ulovila.

Knihobot

Objevila jsem knihobot, což jsou vlastně knihy z druhé ruky. Mám doma letité série, ze kterých mi chybí díly a díky tomu nejsem schopná se v nich hnout a právě na knihobotu jsem našla hned několik dílů a za pár korun. Třeba Sylvia Day byla dokonce nedostupná nebo šíleně drahá a povedlo se mi jí ulovit pod stovku, prostě pecka. Ne vše je tam teda levné, některé knihy stojí i pár stovek, ale určitě vždy sem tam kouknu, abych zas mohla doplnit.


Knižní klub

Na knižnm klubu probíhal velký výprodej, tohle všechno + ještě jedna dětská, mě vyšlo asi na pětikilo a jsou to opravdu hezké kousky jako Jojo Moyes, J. P. Delaney a thrillery z Kalibru. Opravdu doufám, že se teď více rozečtu.


Recenzní výtisky

Z megaknihy.cz jsem si vybrala Kde zpívají raci a jsem naprosto okouzlená, překrásný příběh. Z knihcentrum mi přišly Temné a kruté lži, tady naopak jsem hodně zklamaná. A přímo od autorky pokračování ze říše smrtek, Dvanáct měsíců, moc děkuju.


Funko Pop

Ještě Vám kážu novou Funko Pop, kterou jsem dostala od kamaráda. Cruella je úplně úžasná.


Také jste neodolali slevám?

Žádné komentáře:

Okomentovat