Follow Me @Charmedka

19.11.22

Zkouknuto (25)

Co si takhle po nějakých devití měsících dát pořádnou nálož filmů? Zkouknuto nebylo na blogu fakt dlouho a to jsem v tom poslední slibovala, že bude i speciální, zaměřené na seriály. Těch už bych také mohla vydat několik.

Tohle jsou film, které jsem viděla ještě loni, některé víc jak před rokem a končí to vánočními filmy, takže rovnou máte už i tipy, co o svátcích shlédnout. Docela hodně jsem koukala na české film, našla jsem pár oblíbenců, překvapivě a teda i propadáků. Nejvíc tu vévodí Langmajer a Ramba.


Tom a Jerry
Tom a Jerry je prostě moje dětství a já ta nová zpracování mám poměrně ráda, vždy se těším, i když kolikrát to to dětství spíše zničí :D Na filmu mě i dost lákala Chloe Grace Moretz, o které bohužel většina filmu byla a Tom s Jerrym byly spíše jen vedlejší postavy. Bylo to hloupé, nudné, za mě bohužel. Hodnocení 2/5

Stánek s polibky 3
Tuhle teenage sérii z Netflixu jsem si strašně oblíbila a to i díky sympatické Joey King. Moc milá oddechovka s fajn obsazením, skvělým humorem a romantikou tak akorát. Určitě je trojka slabším dílem, ale stejně furt koukatelná. Hodnocení 3/5

LOVEní
Z českých filmů začnete hned jedním propadákem, nebo spíše slabším kouskem. Všeho tu totiž bylo moc, Ester Geislerovouu mám ráda, ale na Evelyn se mi dobře nekoukalo. Moc trapného humoru, moc hloupých postav, prostě ne. Hodnocení 2/5

V zajetí démonů 3: Na Ďáblův příkaz
Třetí díl je inspirován skutečným případem Devil Make Me Do It, kdy mladík Arne Johnson ubodal svého kamaráda a obhajoba byla postavena na posednutí ďáblem. Určitě to furt patří k těm lepším hororům, co se v poslední době točí, přesto se jedná o slabší díl, než jsou předchozí. Pro Warrenovi mám ale slabost a těším se na další příběhy. Hodnocení 3/5

Takový normální kluk
Vlastně se jedná o remake klasické romantické komedie Taková normální holka, která mi ovšem přišla lepší. Tohle byla docela nudná, navíc hodně povrchní verze. Hodnocení 2/5

Cruella
Čekala jsem něco úplně jiného. Cruella je zasazená do Londýna v 70. letech, který má dokonale vykreslenou atmosféru, punk spojený s módou. Překrásné kostýmy a dokonalá Emma Stone. Příběh předchází 101 dalmatinům a ukazuje zrod Cruelly. Místo záporáka je tu spíše rebelující sirotek s pocitem viny a velkým smyslem pro módu. Vlastně s Cruellou soucítíte. Rozhodně se nejedná o disneyovku pro děti, film je dost pochmutný. Hodnocení 4/5

Sebevražedný oddíl
Prvně jsem moc nechápovala, proč vznikl nový film (žádné pokračování, ani předělávka, prostě nový film). Ale vlastně to byl super nápad. Ze starých postav zůstala jen Harley a zbytek týmu tvoří nové postavy, naprosto bizarní, díky kterým Vás čeká film nabitý nejen akcí, ale i nekorektním humorem. Nemám ráda hromadu krve a vulgarit, ale tady to funguje dokonale. Jeden z top komiksů v poslední době. Hodnocení 4/5

Co jsme viděli, co jsme slyšeli
Přiznávám, že tohle si moc nepamatuji. Film jsem chtěla vidět kvůli Amandě Seyfried, jedná se o mysteriozní thriller s temnou atmosférou, ale příběhově a vlastně ničím mě úplně nezaujal. Viděla jsem, ok, ale znovu vidět nemusím. Slabší průměr. Hodnocení 3/5

Duna
Úplně se stydím tenhle hit hodnotit, ale pro mě to byly dvě a půl hodiny obrovské nudy. Absolutně nejsem cílovka, film mi dost připomínal Star Wars, kterých nejsem fanoušek a většina filmů se mi vůbec nelíbila. Oceňuji kostýmy, dokonalou hudbu a obsazení (Jason Momoa je jen třešnička na dortu), ale to je tak vše. Čekala jsem více napětí, akce a to jsem nedostala. Hodnocení 2/5

Po čem muži touží
Karel je šovinista, pracuje pro Plabyoy a ženy střídá jak ponožky, ale zároveň si myslí, že žena patří za plotnu. Jednoho dne dostane výpověď a na jeho místo nastoupí žena. Opilý po noci v baru se svěří kejklířce, která vysloví zaklínadlo a Karel se druhý den probudí jako žena. Langmajer mě hodně baví, to samé Polívková, film byl opravdu vtipný, nenucený a výborně zahraný. Hodnocení 4/5

Sezn@mka
Film má dost bídné hodnocení, ale mně přišel fakt super, takový ze života :D Obzvlášť začátek, který ukazuje několik lidí, kteří využívají seznamku, aby našli toho pravého a jak je tam řečeno, kretén střídá kreténa :D Já se fakt bavila, jen bych vytkla rychlý a nijaký konec. Hodnocení 4/5

Špindl
Špindl mě naopak vůbec nebavil. Sice fajn obsazení opět s Polívkovou, ale jinak to byla nuda, vůbec mi neseděl humor. Hodnocení 2/5

Špindl 2
Dvojka má ještě horší hodnocení, asi byla krapet ještě slabší, ale ve výsledku se mi stejně nelíbil ani jeden díl. Hodnocení 2/5

Eternals
Eternals navazují na události po Endgame, zároven se ale nejedná o hrdiny, kteří by na Zemi byli nově. Trailer mě moc nezaujal, takže jsem moc nečekala, o to více jsem byla překvapená. Zcela nový a zajímavý příběh, spousta humoru, který ale nepůsobil nuceně. Bála jsem se Angeliny Jolie, kterou nemám ráda, ale nějak mi tu nevadila, rozhodně ne tolik jako postava Salmy Hayek, která mi nesedla a přeobsadila bych ji někým méně známým. Hodnocení 4/5

Téměř dokonalá tajemství
Tohle byl top film loňského roku. Několik párů při společné večeři vymyslí, že všichni dají na stůl mobily a každou zprávu či hovor přečtou a poslechnou nahlas. Zpočátku zábava, která se brzy zvrtne, jelikož každý má nějaké tajemství. Skvělý film, zábavný a bohužel krutě reálný. Tohle je německá verze a chystám se i na další. Hodnocení 5/5

Fakjů pane učiteli
Asi úplně nechápu oblíbenost tohoto filmu. Je to přesně ten typ humoru, vulgární, který nemusím a po celou dobu jsem si říkala, zda jako vážně a co na tom každý vidí. Hodnocení 2/5

Bobule
K Bobulím jsem si také úplně asi nenašla vztah. Já je vždycky viděla tak rozkouskovaně a ani po kompletním shlédnutí se mezi moje oblíbené české filmy neřadí. Neurazí, ale ani nenadchne. Hodnocení 3/5

2Bobule
Dvojka sice také neurazí a koukatelná je, ale chvílemi byla už moc přepálená a praštěná. Hodnocení 3/5

3Bobule
Naopak trojka mi přišla asi ze všech dílů nejlepší. Hodně se zaměřovala na trable, starosti ve vztahu, ale i v podnikání a celé to bylo takové reálné a vlastně jste se s postavami sžili. Hodnocení 3/5

Vlastníci
U Vlastníků jsem hodně na rozpacích, většina filmu se odehrává v jedné místnosti na schůzi vlastníků bytů, prostě nuda, ale na druhou stranu je to tak reálné, že se u toho bavíte. Hodnocení 3/5

Purpurové řeky
Přes dvacet let starý film, francouzská klasika, kterou jsem také vždy viděla jen tak půl. Nejsem fanoušek francouzských filmů, ale tahle mysteriozní kriminálka mě bavila. Věděli jste, že v tv, myslím, že na Prima Krimi, běží i seriál? Hodnocení 4/5

Princezna z cukrárny 3: Hvězdá romance
Už druhý díl byl neskutečně praštěný a u trojky tomu není jinak, ale překvapivě se mi líbil i více. Divák už ví, co čekat, humor je tu vtipný a trefný a tvůrci se rozhodli zaměřit na blonďatou Vanessu alias Fionu, což byl výborný nápad a fim hodně působil na emoce. Hodnocení 3/5

Spider-Man: Bez domova
Skvělý Spider-Man, ale za mě ne tak skvělý jako dvojka, prostě půjdu proti proudu. Pararelní světy jsou občas kamenem úrazu, hodně překombinované a kolikrát až nelogické, ale je to nádherné uzavření této trilogie. Návrat padouchů z předchozích filmů je obrovská nostalgie. Hodnocení 4/5

Mortal Kombat
Tady jsem byla trochu donucená, se dívat. Nejsem cílovka, nehrála jsem ani hry a ve filmu jsem byla totálně ztracená, navíc na mě moc bojové a krvavé. Hodnocení 2/5

Chlapec, kterému říkají Vánoce
Asi jsem čekala o dost víc, přesto se jedná o milý a docela i originální příběh, kde se malý chlapec Nikolas rozhodne hledat svého otce a objeví zemi plnou elfů, o které mu vyprávěla maminka. Příběh plný naděje, dobra a magie. Hodnocení 3/5

Milostná past
Typický vánoční kýč, kdy po pár minutách je jasné, jak to dopadne, ale ve výsledku je to příjemná romantická komedie, která ukazuje trable s online seznamováním, poukazuje na povrchnost a odkazuje na další vánoční filmy. Plusem rozhodně Nina Dobrev. Hodnocení 3/5

Šťastné a veselé
Vánoční film o dvou lesbičkách, z nichž jedná pochází z lepší a konzervativní rodiny, které ještě nic neřekla a přítelkyni na Vánoce představí jako kamarádku. Překvapivě to nebylo zlé, fajn herecké obsazení a obzvlášť konec byl romantický, dojemný a k zamyšlení. Hodnocení 3/5

Co zaujalo Vás v poslední době?
Koukáte na české filmy?

Žádné komentáře:

Okomentovat