Follow Me @Charmedka

10.07.22

Měsíční chvástačka - Květen-červen 2022

Jelikož málo čtu, tak se snažím i moc nesyslit. Navíc knihy není pomalu kam dávat, dvě knihovny zaplněné a říkám si, že bych prvně měla hlavně přečíst tu kupu nepřečtených knih. Snažím se tedy odolávat různým akcím s tím, že akce jsou pořád a kniha mi určitě neuteče. Přesto pár nových kousků za poslední dva měsíce mám.

Knihy koupené

Po delší době jsem zavítala do Levných knih a musí uznat, že tam teď mají obrovský výběr a klidně bych si vybrala desítky pěkných titulů, ale...Přijde mi, že Levné knihy vlastně nejsou už moc levné, většina knih od 99Kč výš a když to porovnám s různými akcemi 1+7 atd tak to vychází zkrátka na dost. Vzala jsem ale Victorii Schwab, kterou miluji a měli rovnou oba díly série, takže nadšení veliké a také J. R. Ward mě moc potěšila za 79Kč.

Recenzní výtisky

Pláč zavržených předků je z megaknihy.cz a rozhodně doporučuji, velmi originální a čtivý příběh s mořskými pannami, opravdu milé překvapení. Na blogu najdete i recenzi. Milovat a psát a Dvůr stříbrných plamenů je zas z knihcentrum.cz, oběma moc děkuji.

Co jste naposled pořídili Vy?
Jak řešíte prostor v knihovně?

Žádné komentáře:

Okomentovat