Follow Me @Charmedka

26.05.22

J. R. Ward - Chamtivost

Spisovatel:
J. R. Ward
Originální název: Covet
Série: Padlí andělé
Díl: 1.
Počet stran: 496
Rok vydání: 2012
Vydání originálu: 2009
Nakladatelství: Baronet
Vazba knihy: Vázaná s přebalem
Sedm smrtelných hříchů. Sedm duší, které musí být zachráněny. Věčný souboj mezi dobrem zlem, mezi spasitelem bez víry a démonem, který chladnokrevně míří za svým cílem a nemá co ztratit.
Jim Heron, příslušník tajných armádních jednotek, jehož profesí je zabíjet na rozkaz svých nadřízených, na vykoupení nevěří a hřích p
ovažuje za relativní. Jeho neotřesitelný názor se však změní v okamžiku, kdy se stane padlým andělem a dostane za úkol spasit duši sedmi osob, stravovanou jedním ze sedmi hlavních hříchů. A při svém poslání nesmí selhat.
Vincent diPietro zaprodal svou duši hromadění majetku a peněz už ve svých sedmnácti letech a ze svých nároků nehodlá slevit až do chvíle, kdy se seznámí s jedním ze svých zaměstnanců, drsným, upřímným a samorostlým motorkářem, který se prohlásí za jeho spasitele. Vinův život je pevně spjatý s okouzlující kráskou, kterou se rozhodl požádat o ruku, avšak v kritickém okamžiku se seznamuje s ženou, díky níž zpochybní nejen svůj vytčený cíl, ale i svou volbu a touhu svého srdce a spolu se svým zachráncem se rozhodne zapojit do souboje o osvobození své vlastní duše.


Sehnat komplet tuhle sérii mi dalo docela práci, celkově se některé díly od J. R. Ward shání obtížně a když už, tak jsou v bazarech za šílené ceny. Vůbec nechápu, čím to je a že to je vždy jen nějaký díl kdesi uprostřed celé série. Doufám, že se mi někdy povede utorku zkompletovat.

Padlí andělé je série o sedmi smrtelných hříchách, co díl, to jeden konkrétní hřích a hříšník. Všechny ale spojuje Jim Heron, bývalý voják a nájemný zabiják, který se po smrtelné nehodě stane padlým andělem. Aby spasil svou duši, musí jiné duše zachránit před peklem. Nebude to ale jen tak, je tu ještě protihřáč, sexy démonka snažící se do pekla duše naopak dostat.

První duší je Vincent diPietro, velmi majetný muž, pro kterého jsou peníze vším a stále jich nemá dost. Má v plánu oženit se s až hříšně krásnou ženou, ale jen do doby, než se seznámí s Marií-Terezou, která narozdíl od Vina má do kapsy hodně hluboko a je muži zklamaná.

Jak mám autorku ráda, tak tady jsem měla šílený problém se začíst a docela jsem se obávala, že s knihou strávím hodně času a představa celé série mě děsila. Je ale potřeba se prokousat, v nejhorším rovnou celým dílem.

Ono to není špatné, ale opravdu se špatně začítá. Navíc jsem byla neustále ztracená v postavách kvůli tomu i v ději jsem plavala a určitě to nelze porovnávat s Bratrstvem.

Je tu erotika, vtip, je to vesměs všechno jako v Bratrstvu, ale je to zkrátka jiné. Přesto fanoušky potěší provázanost a odkaz na různé postavy, to mě opravdu těšilo.

Žádné komentáře:

Okomentovat