Follow Me @Charmedka

18.01.22

Sandie Jones - První chyba | RC review

Spisovatelka: Sandie Jones
Originální název:
The First Mistake
Počet stran:
344
Rok vydání:
2021
Vydání originálu:
2019
Nakladatelství:
Cosmopolis
Vazba knihy:
Vázaná s přebalem


Nenapadlo ji, že se ještě někdy bude mít tak dobře.

Po smrti prvního manžela se Alice znovu provdala, se svým druhým mužem má úspěšnou firmu, dvě báječné děti a překrásný dům.
Uvědomuje si, že život by byl jiný, kdyby její první muž tragicky nezahynul. Ale s Nathanem se jí vrátilo štěstí, po kterém tolik toužila.

Alice
také ví, že s nejlepší přítelkyní Beth po boku přežije všechno dobré i zlé. Beth je ten nejspolehlivější a neoddanější člověk, jakého zná. Takže když se Nathan začne chovat podivně a Alice se zmocní podezření, že má milostný poměr, požádá Beth o pomoc. Nejlepší kamarádce přece může věřit za všech okolností, nebo snad ne?


Sandie Jones se mi až do teď vyhýbala a to i přesto, že její knihy na mě všude vyskakovaly, četla jsem super recenze a vlastně mě i lákaly, jelikož thrillery mám hodně ráda. Nedávno vyšla u nás autorčina třetí kniha a ta už si ke mně cestu našla.

Alice má překrásný dům, dvě nádherné holčičky a úspěšnou firmu, kterou řídí se svým druhým manželem. První manžel před lety zemřel a ač se Alici nyní daří, po jeho smrti se zhroutila a stále trpí lehkou sociální fobií a strachem z toho, že se něco stane.

Se vším ji pomáhá manžel Nathan, zdá se jako ideální manžel, dokud Alice neobjeví cizí naušnici a další stopy, že by Nathan mohl mít poměr. Ještě že tu je kamarádka Beth, která má stejně starou holčičku a které se může svěřit, i když Beth pochází z úplně jiných poměrů a je to samoživitelka, která peněz nazbyt nemá.

Kniha je rozdělena na několik částí, některé kapitoly jsou věnované Alici a to jak současné situaci, tak i minulosti, kdy byla poprvé vdaná, zamilovaná a poté zhroucená ze ztráty milovaného muže. Pak tu máme Beth a její osud, který je více než zajímavý.

Zpočátku je kniha spíše rodinným dramatem, než přímo thrillerem. Autorčin styl se mi ovšem moc líbí, postupně vše zamotává, místo odhaluje a pak to vybalí vše najednou. Pokud thrillery máte načtené, tak Vám bude krapet jasné, že ne vše je tak dokonalé, jak se může zdát a kdo přibližně může být padouch, přesto věřím, že zdaleka neodhadnete vše.

Zápletka je velmi propracovaná a musím říct, že až takhle zamotaný příběh jsem nečekala. Chvílemi má kniha hluchá místa, ve výsledku se jedná ovšem o povedený a velmi čtivý thriller pro ženy, který mě nalákal na další knihy z pera Sandie Jones.
Moc děkuji internetovému knihkupectví knihcentrum.cz za poskytnutí recenzního výtisku.  
Knihu si můžete zakoupit zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat