Follow Me @Charmedka

17.11.21

Movie tip: Eternals


Anotace: Snímek Eternals představí zcela nový tým superhrdinů filmového vesmíru Studií Marvel. Epický příběh se odehrává tisíce let a sleduje skupinu nesmrtelných hrdinů, kteří jsou nuceni vystoupit ze stínů, aby se opětovně spojili proti nejstaršímu nepříteli lidstva, Deviantům. Film má vynikající herecké obsazení. Richard Madden exceluje jako všemocný Ikaris, Gemma Chanová hraje lidstvo milující Sersi, Kumail Nanjiani je kosmickou silou poháněný Kingo, Lauren Ridloffová je superrychlá Makkari, Brian Tyree Henry je inteligentní vynálezce Phastos, Salma Hayeková hraje moudrou duchovní vůdkyni Ajak, Lia McHughová je věčně mladá a přitom prastará Sprite, Don Lee je mocný Gilgamesh, Barry Keoghan je odměřený samotář Druig a Angelina Jolie je divoká bojovnice Thena. Kit Harington hraje Dana Whitmana.

Že by poslední letošní kino? Přesně s tímhle pocitem jsme zamířili před dvěma týdny do kina, stihnout ještě jeden film. Ale doufám, že prosincový Spider-Man, případně Kingsman ještě vyjdou. Ale zpět k dnešnímu filmu ze studia Marvel.

Eternals navazují na události po Avengers: Endgame, zároveň se ale nejedná o žádné nové superhrdiny, kteří by se na Zemi objevili nově. Naopak, na Zemi jsou tisíce let, žijí v utajení a bojují proti těm největším nepřátelům, Deviantům. Až nyní byli donuceni vystoupit na veřejnost.

Na každý komiksový film se moc těším a Marvel je mi stále bližší, než DC Comics. Přesto mě trailer na Eternals moc nezaujal. Působilo to na mě jako hodně překombinovaná pohádka, nečekala jsem tedy vůbec nic. O to více jsem byla překvapená, mile překvapená.

Postavy jsou inspirovány řeckou mytologií a bohy Olympu, což je rozhodně zajímavé, na druhou stranu věřím, že ne každému tohle sedne. Avšak mně se návraty do minulosti, kdy každá z postav byla přítomna nějaké důležité události, líbily.

Kromě záchrany světa mají postavy po tolika letech na Zemi i svoje osobní problémy, řeší lásky, zklamání, práci, rodinu, zkrátka to, co řeší běžný smrtelník. Též chválím jejich pravidla, sice bojují s Devianty, ale do lidských záležitostí a válek se míchat nesmějí.

Co se týče obsazení, tak jsem vesměs spokojená, pár výtek ale mám. Dost jsem se bála Angeliny Jolie, kterou nemám ráda, i ta mě na filmu dost odrazovala. Překvapivě ale musím říc, že mi ve výsledku vůbec nevadila, jak její postava, tak ani ona samotná.

Kdo mi naopak nesedl, tak Salma Hayek. Naštěstí tam neměla až tolik prostoru, přesto bych její postavu Ajak obsadila někým méně známým.

Film má za mě zajímavý nápad, uznávám, že pojetí je opravdu více dětské a barevné, zkrátka Marvel, přesto jsem moc spokojená. Je dostatečně akční, chvílemi i dojemný, nechybí menší zamilovaná linka, která ovšem neruší a hlavně, srší nenuceným vtipem.

Za mě ano, film bych tedy o chvilku zkrátila, byl zbytečně dlouhý, ale jinak jsem moc spokojená.
Hodnocení 4*


Byli jste na Eternals?
Jak se Vám film líbil?

Žádné komentáře:

Okomentovat