Follow Me @Charmedka

04.09.21

Knižní hitparáda - Srpen 2021

Krásný den!
Léto je fuč a pro školáky to znamená začátek školy, kdo z Vás je ještě studentem? Ač se mě škola netýká, tak léto mám vždy plné volna, takže i já jsem konec srpna skoro obrečela, navíc počasí moc letní nebylo, ale přesto musím říct, že jsem si ty dva měsíce vážně užila.

Výletila jsem, odpočívala, sledovala seriály a málo četla. Stejně jako v červenci, tak i v srpnu jsem přečetla pouhé čtyři knihy a i ty mi daly dost zabrat. Doufám, že na mě nepadne podzimní únava a začnu zas konečně pořádně číst, v osm knih už ani nedoufám, postačí mi pět :D




https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhj_rg8jLUN25PGZ0IFdnqkjSxWN0Z1o1zJG2lxpGzwH6RXJ0bZ6l8w9SWgKaSqaYNO2W0CT5GLDZpZDaHFLRkIqgtGWycxslexEPxiUcUvjoWUis5NrF5eGNwXVDTP8OSUwATXRJks0Mc/s165/Sans+titre+1.jpg
Nejlepší kniha  
Tunel kostí (Victoria Schwab)
Proč: Já tuhle sérii naprosto žeru, je dokonalá a to věkově už nejsem zdaleka cílovka. Je určená opravdu pro mladší, ale věřím, že i starším čtenářům se bude líbit. Skvělá duchařina se sympatickou hrdinkou, zajímavým příběhem a napsána tak lehce, čtivě...
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhiXSNBO-FaUFaLRX1cJa1md7eSAdF4i0Nl7UYdj1MzWVxkwiKDSyCtzYPOr5-kW6w1Tcqhq4tl9_ykFY6NZIrLpXr3XxWsrguwEdRDwbpJhte9y8M1L3DEhDww3gGYPUkvlDOnAYDUHP4/s165/Sans+titre+2.jpg
Nejhorší kniha
Nejchladnější dívka ve Městě chladu (Holly Black)
Proč: Bohužel za pouhé dvě hvězdičky, přesto jsem knihu přečetla poměrně rychle, ale nijak mě neupoutala a příběh mě nebavil, i když originalitu mu upřít nemůžu, ta doplatila ale na nudné zpracování.
Největší překvapení
Proč: Žádné milé překvapení, buď zklamání, nebo přesně to, co jsem čekala.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhiXSNBO-FaUFaLRX1cJa1md7eSAdF4i0Nl7UYdj1MzWVxkwiKDSyCtzYPOr5-kW6w1Tcqhq4tl9_ykFY6NZIrLpXr3XxWsrguwEdRDwbpJhte9y8M1L3DEhDww3gGYPUkvlDOnAYDUHP4/s165/Sans+titre+2.jpg
Největší zklamání
Nejchladnější dívka ve Městě chladu (Holly Black)
Proč: Čekala jsem mnohem více. Holly Black je dost oblíbená autorka, četla jsem zatím dvě knihy, ani jedna se mi nelíbila, přesto jsem měla očekávání velká. Vážně originální upířina s potenciálem, ale bohužel...
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhj_rg8jLUN25PGZ0IFdnqkjSxWN0Z1o1zJG2lxpGzwH6RXJ0bZ6l8w9SWgKaSqaYNO2W0CT5GLDZpZDaHFLRkIqgtGWycxslexEPxiUcUvjoWUis5NrF5eGNwXVDTP8OSUwATXRJks0Mc/s165/Sans+titre+1.jpg
Nejvtipnější kniha
Tunel kostí (Victoria Schwab)
Proč: Hrdinové jsou vtipní, každou situaci berou pěkně s nadhledem či ironií a ač se jedná o duchařinu, tak se určitě během čtení párkrát zasmějete. Jak jsem psala výše, autorka píše neskutečně lehce.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhkP8pGsjm3A9CoavvKCghyphenhyphenYxWlUyD0JgjLuGe4OSQFdpkralOpIx0z1G_2GvtST0pvlyFZ02PsfIfiJYWlQhrHZ8FbOu2babVMJgZp-twhY3fYkDQTgQ_qAKjsKXqCPNKL84xsmDOR_NY/s165/Sans+titre+4.jpg
Nejnapínavější kniha
Dokonalá (Cecelia Ahern)
Proč: Na pokračování Vadné jsem byla strašně zvědavá a kniha byla jeden zvrat za druhým. Přelouskala jsem knihu během dvou dnů a jsem nadšená a to je to úplně jiný styl, než co autorka běžně píše.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjNKMCH_fm1ivveNWgBIFRH5zJhBcXLSBqtziH6gvyV2Zihv0WeZs8SkU7QvFDGSLVnQ1qK7Mhmgbv4Nn5ZUp_v_I4kX0JIcI8T-sSJP81cvxDsFM6tCL1wQwHSmWfJW3pgKHKbcG6Aj5c/s165/Sans+titre+3.jpg
Nejromantičtější kniha
Normálně jiní (Tammy Robinson)
Proč: Vyloženě romantiku jsem nečetla, ale Andělský podíl tomu odpovídá nejvíce. Kniha plná intrik, lásky, nenávisti...Vlastně mi přijde, že se jedná pomalu až o červenou knihovnu, není to úplně romatika, co čtu běžně a nebýt to tahle autorka, tak po sérii ani nesáhnu.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhj_rg8jLUN25PGZ0IFdnqkjSxWN0Z1o1zJG2lxpGzwH6RXJ0bZ6l8w9SWgKaSqaYNO2W0CT5GLDZpZDaHFLRkIqgtGWycxslexEPxiUcUvjoWUis5NrF5eGNwXVDTP8OSUwATXRJks0Mc/s165/Sans+titre+1.jpg
Nejočekávanější kniha
Tunel kostí (Victoria Schwab)
Proč: Nemohla jsem se dočkat pokračování.
Knižní série objevená v tomto měsíci
Proč: Žádná.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhkP8pGsjm3A9CoavvKCghyphenhyphenYxWlUyD0JgjLuGe4OSQFdpkralOpIx0z1G_2GvtST0pvlyFZ02PsfIfiJYWlQhrHZ8FbOu2babVMJgZp-twhY3fYkDQTgQ_qAKjsKXqCPNKL84xsmDOR_NY/s165/Sans+titre+4.jpgNejlepší obálka
Dokonalá (Cecelia Ahern)
Proč: Sérii převzalo jiné nakladatelství, které má vážně dokonalé obálky, vážně nádhera.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjNKMCH_fm1ivveNWgBIFRH5zJhBcXLSBqtziH6gvyV2Zihv0WeZs8SkU7QvFDGSLVnQ1qK7Mhmgbv4Nn5ZUp_v_I4kX0JIcI8T-sSJP81cvxDsFM6tCL1wQwHSmWfJW3pgKHKbcG6Aj5c/s165/Sans+titre+3.jpg
Nejhorší obálka
Klíč (Matts Strandberg)
Proč: No jo, Baronet, jak jinak...
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhkP8pGsjm3A9CoavvKCghyphenhyphenYxWlUyD0JgjLuGe4OSQFdpkralOpIx0z1G_2GvtST0pvlyFZ02PsfIfiJYWlQhrHZ8FbOu2babVMJgZp-twhY3fYkDQTgQ_qAKjsKXqCPNKL84xsmDOR_NY/s165/Sans+titre+4.jpg
Hrdina měsíce
Celestine (Dokonalá - Cecelia Ahern)
Proč: Na Celestine byl v podstatě radou uspořádán téměř hon a po všem, čím si prošla, bojovala a stala se hrdinkou.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhkP8pGsjm3A9CoavvKCghyphenhyphenYxWlUyD0JgjLuGe4OSQFdpkralOpIx0z1G_2GvtST0pvlyFZ02PsfIfiJYWlQhrHZ8FbOu2babVMJgZp-twhY3fYkDQTgQ_qAKjsKXqCPNKL84xsmDOR_NY/s165/Sans+titre+4.jpg
Pár měsíce
Celestine & Carrick (Dokonalá - Cecelia Ahern)
Proč: Úplně jako ideální pár bych je neviděla, ale byla jsem dost zvědavá, jak to mezi hrdiny bude.
 
 
 

Co Vaše čtecí léto?
Kolik jste toho přečetli?

2 komentáře: