Follow Me @Charmedka

01.03.21

Knižní hitparáda - Únor 2021

Krásný den!
Doufám, že jste všichni zdrávy a v rámci možností se máte dobře. Já jsem už skoro tři měsíce doma a příští týden mě zřejmě čeká práce na dva týdny, nemůžu ale říct, že bych se nějak hrnula k tomu, jezdit MHD, takže to spíše vidím na kombinaci s Uberem, ale uvidíme no.

Je znát, že únor je kratší měsíc, jelikož jsem přečetla o jednu knihu méně, avšak TBR jsem splnila a vyšlo to akorát, zrovna včera jsem dočetla poslední knihu. Přijde mi, že jsem v únoru byla dost zaseklá u každé knihy a to jsem nečetla žádné bichličky. Ve svém věku jsem konečně poprvé přečetla Harryho Pottera :D a pustila se do dalších dílů Anity Blake. Ta se bohužel u nás přestala vydávat po asi devatenácti dílech, takže jsem dost váhala, zda vůbec pokračovat. Nakonec jsem si řekla, že dočtu a zkusím pak v originále.


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgt2Wg4VhASOY5BMkw5q7PoTQXzFCvODvl_zLKCuoPux4nBGJC3Juc9zVOzHBzyTykWWTVVorbbtCLDa4EOp4D1yeoF28_ZFS6C_dSmJNFyBxLQ7sKkXT6bi7hCJlMtEd7wc2dR667I56g/s165/Sans+titre+9.jpg
Nejlepší kniha  
Nocí zlomená (Patricia Briggs)
Proč: Po nějaké době jsem se pustila opět do Mercedes Thompson a jsem nadšená, opět výborný díl a těším se, až otevřu zas ten další.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhkp983SaYu8JB2DSzmKWTN36cgQRzbVALtvGbOIJnsP0K72wBAYbCwyHjrKtuYuIzXXSHVk49ZImdlzUXTviRelXFZ2GJVOk5Rq57q3q3HrmfH-u1zbt3aqx4MiDkMi51MRkIX-q7dIew/s165/Sans+titre+11.jpg
Nejhorší kniha
Harlekýn (Laurell K. Hamilton)
Proč: Jak jsem Anitu milovala a považovala za jednu z nejlepších sérií, tak bohužel ty díly jdou do kopru. Je to už pouze jen a jen o sexu. Tady byl ještě poměrně příběh zajímavý, ale za mě málo rozvinutý a více prostoru opět bylo věnováno sexu.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjrKL-aOPd7tN4XKN2JztBFTS6SCLokRQvYxhYYtXQjoU7OOI4DXfka95XpXTGfxrsyGHY92fMKxhmegQd53a28s8ha4Q-iZe0HQGcqwyRuaLkWnd6HzYbo4E1MYpv8SOVOAR_-dCPZVIE/s165/Sans+titre+12.jpg
Největší překvapení
Ostrov strachu (R. L. Stine)
Proč: Vůbec nic jsem nečekala, protože kniha nemá kdovíjaké hodnocení. Až během čtení mi došlo, že je to od autora Husí kůže a teda Ulice strachu, nečetla jsem nic, ale to vůbec nevadilo v tom, přečíst si Návrat a bylo to překvapivě dobré. Trošku povrchní, ale jinak dobrý teen horor.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh1_mggi1WS5VxYwp7V74Ofjz7wkYf7zH5mXDhMV_wlPTFw5l8CW9TXCYxU5Rwn1NGPQWP5bsmdYUPQ4iG2U6JSDbfM7f_Tcv9gOwFH5PSWirS2uShNtUvyXPYPz2HR8g-oP0WFBscE6Dg/s165/Sans+titre+8.jpg
Největší zklamání
Jako zabít ptáčka (Harper Lee)
Proč: Vůbec se asi nesluší sem zařadit tuhle klasiku, ale čekala jsem trošku víc, i když na druhou stranu uznávám, že kniha v sobě má hlubší smysl. Krásný naivní pohled dítěte, rasismus, snahu vzepřít se stereotypu...Bavila mě více až druhá půlka se soudním procesem.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgt2Wg4VhASOY5BMkw5q7PoTQXzFCvODvl_zLKCuoPux4nBGJC3Juc9zVOzHBzyTykWWTVVorbbtCLDa4EOp4D1yeoF28_ZFS6C_dSmJNFyBxLQ7sKkXT6bi7hCJlMtEd7wc2dR667I56g/s165/Sans+titre+9.jpg
Nejvtipnější kniha
Nocí zlomená (Patricia Briggs)
Proč: Ač kniha byla dost napínavá a neustále šlo o život, tak Mercedes perlila. Do jejího a Adamova domu se přistěhuje jeho bývalka, kterou pronásleduje bývalý milenec. Dokážete si to domyslet, dvě ženy v jednom domě.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgt2Wg4VhASOY5BMkw5q7PoTQXzFCvODvl_zLKCuoPux4nBGJC3Juc9zVOzHBzyTykWWTVVorbbtCLDa4EOp4D1yeoF28_ZFS6C_dSmJNFyBxLQ7sKkXT6bi7hCJlMtEd7wc2dR667I56g/s165/Sans+titre+9.jpg
Nejnapínavější kniha
Nocí zlomená (Patricia Briggs)
Proč: V tomhle díle byl hodně silný protivník a opravdu jsem čekala s napětím a nechtělo se mi knihu vůbec odkládat.
Nejromantičtější kniha
Proč: Únor romantice nepřál :D
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgt2Wg4VhASOY5BMkw5q7PoTQXzFCvODvl_zLKCuoPux4nBGJC3Juc9zVOzHBzyTykWWTVVorbbtCLDa4EOp4D1yeoF28_ZFS6C_dSmJNFyBxLQ7sKkXT6bi7hCJlMtEd7wc2dR667I56g/s165/Sans+titre+9.jpg
Nejočekávanější kniha
Nocí zlomená (Patricia Briggs)
Proč: Jooo, i když jsem se k ní dostala po letech, tak si ještě moc dobře pamatuji, když kniha vycházela :D
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhbpJMf4PB6ramiN_DGMBVoyoz_MX7uO1GgZahooW-SoIoasLLqlKFMKvfKdzEfb8YyWN5DRSW6psR9nepAi6Qxn7SgCNCpYEZD84v6k_Uc9W_KCGf3W5uNCBgKXQfHywC493UPySvYF6w/s165/Sans+titre+7.jpg
Knižní série objevená v tomto měsíci
Nevítaní (Sophie Jordan)
Návrat do Ulice strachu (R. L. Stine)
Harry Potter (J. K. Rowling)
Proč: Druhý díl Harryho Pottera už pěkně čeká v knihovničce a další díly od ostatních serií budu muset dosehnat. Kor na Nevítané se dost těším, protože je to super kniha.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhsx65ga7zcX08jiB_qtGToFlkvT5be4Lo4WRjs7B1OvOu9YQl2vIt_0XyuAU-dLMWPPePKJn0M0Sei23VI20paazXclszpgQFWFb2M3iLo8nyG_v0kpWvOV0_DLFYisO1TcI0LUBqhIwk/s165/Sans+titre+10.jpgNejlepší obálka
Harry Potter a kámen mudrců (J. K. Rowling)
Proč: Musím uznat, že tohle vydání je vážně překrásné.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhkp983SaYu8JB2DSzmKWTN36cgQRzbVALtvGbOIJnsP0K72wBAYbCwyHjrKtuYuIzXXSHVk49ZImdlzUXTviRelXFZ2GJVOk5Rq57q3q3HrmfH-u1zbt3aqx4MiDkMi51MRkIX-q7dIew/s165/Sans+titre+11.jpg
Nejhorší obálka
Harlekýn (Laurell K. Hamilton)
Proč: Mně se líbily obálky ještě když série vycházela pod nakladatelstvím Triton, ty byly dokonalé.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhbpJMf4PB6ramiN_DGMBVoyoz_MX7uO1GgZahooW-SoIoasLLqlKFMKvfKdzEfb8YyWN5DRSW6psR9nepAi6Qxn7SgCNCpYEZD84v6k_Uc9W_KCGf3W5uNCBgKXQfHywC493UPySvYF6w/s165/Sans+titre+7.jpg
Hrdina měsíce
Davy (Nevítaní - Sophie Jordan)
Proč: Zvolit jednoho hrdinu bylo tentokrát obtížné. Klidně by se sem hodila Mercedes, ale i Harry. Nakonec volím Davy, nadanou studentku, která je najednou označena jako potencionální vrah a přijde o všechno.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhbpJMf4PB6ramiN_DGMBVoyoz_MX7uO1GgZahooW-SoIoasLLqlKFMKvfKdzEfb8YyWN5DRSW6psR9nepAi6Qxn7SgCNCpYEZD84v6k_Uc9W_KCGf3W5uNCBgKXQfHywC493UPySvYF6w/s165/Sans+titre+7.jpg
Pár měsíce
Davy & Sean (Nevítaní - Sophie Jordan)
Proč: Sice nejsou pár, ale od začátku doufám, že budou :D
 
 
 

 

 

Jaký byl Váš únor?
Máte více času na čtení?

4 komentáře:

  1. Jako zabít ptáčka jsem četla a též jsem čekala něco jiného. :) Pak jsem zkusila i pokračování Postav hlídku a to mi přišlo naprosto o ničem. :/

    OdpovědětVymazat
  2. Kromě HP jsem žádnou knihu nečetla. :) Souhlasím, tohle vydání HP se opravdu povedlo a obálky jsou moc krásné.

    OdpovědětVymazat